Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

3. advent konkurrence

Startet af lille_jill, 13. December 2009, kl. 00:00

Anne

wow! tak
det gør jeg bare ALDRIG nogensinde igen

cibatuchsi

tillykke anne. du har godt nok oz kæmpet for det...gg

Anne

tak, men det ar line dælme også

Black Diamond

Citat fra: Anne Dato 14. December 2009, kl. 00:12
wow! tak
det gør jeg bare ALDRIG nogensinde igen

Hæhæhæhæ :fnis: Men fuld respekt til jer begge herfra  :P

FerretParadise

Citat fra: Black Diamond Dato 14. December 2009, kl. 00:11
Nej self er der ikke noget snyd. Og det med spærm kommer vel ikke bag på nogen i sådan en konkurrence. Nok også den sjoveste af de advent konkurrencer der har været hvis jeg skal sige det  :dans:
*HOST HOST* Jeg ved godt det er en skrivefejl, men jeg kunne ikke lade være med at grine af din måde at stave spam på. 8)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Godt nok fik I spammet hele ferretopia, men kun for en enkelt dag, og man må tage hatten af for jer begge to.. :danser:

Black Diamond

Citat fra: FerretParadise Dato 14. December 2009, kl. 09:55
Citat fra: Black Diamond Dato 14. December 2009, kl. 00:11
Nej self er der ikke noget snyd. Og det med spærm kommer vel ikke bag på nogen i sådan en konkurrence. Nok også den sjoveste af de advent konkurrencer der har været hvis jeg skal sige det  :dans:
*HOST HOST* Jeg ved godt det er en skrivefejl, men jeg kunne ikke lade være med at grine af din måde at stave spam på. 8)

:lol: :lol: hæhæ ser det først nu  :-$

Anne

Citat fra: ilderbanden Dato 14. December 2009, kl. 10:35
Godt nok fik I spammet hele ferretopia, men kun for en enkelt dag, og man må tage hatten af for jer begge to.. :danser:

Du kan være ganske sikker på det ikke sker igen. Det var sjovt men puuuh aldrig mere :lol:

Line

Har godt nok lidt ondt i min ene finger i dag  :lol:

Anne

haha Line, mine fingre ar det fint men havde lidt ondt i håndledet i går

tzari

Næste mål for jer er vel den bruger med flest indlæg  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

NEEEEJ .. En video konkurrence, tak!!!! :X

AlisVolatPropiis

Citat fra: tzari Dato 15. December 2009, kl. 00:13
Næste mål for jer er vel den bruger med flest indlæg  :P

SCHHHHHHHHHHHHHH! ikke give dem gode ideer vivian!!! :P :lol: :lol:

Black Diamond

#43
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. December 2009, kl. 00:50
Citat fra: tzari Dato 15. December 2009, kl. 00:13
Næste mål for jer er vel den bruger med flest indlæg  :P

SCHHHHHHHHHHHHHH! ikke give dem gode ideer vivian!!! :P :lol: :lol:

Nej uha uha  :lol: :lol: Stemmer på en video konkurrence næsten gang som de andre, har en god en i hovedet jeg ville prøve at lave hvis den kom. Og helt ærlig. Sidste(4) søndag i advendt. Det er jo næsten jul der, så skal vi vel også forkæles lidt med det vi gerne vil havde GG :dans:

Bawa

Eller!!! Den sidste konkurrence kunne gå ud på at man skulle hedde Anja og have seks ildere - tre af hver køn.
Så tror jeg MÅSKE at jeg ville have en liiiiille bitte chance for at vinde! :D :D :D :D

Undskyld, jeg går i seng nu!!!! :-$