Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så har jeg fundet min ilde :D

Startet af Lone H, 3. Januar 2010, kl. 14:32

cibatuchsi

kan ikk finde den, og da jeg ikk er bruger på den side kan jeg ikk finde hendes profilnavn derinde. men vender lige tilbage når jeg kan finde det.
men ved der er flere herinde der har set hun havde hende til salg.  så mon ikk hun har solgt hende og bruger aflivningen som en undskyldning. (for ikk at tabe ansigt)

Stubba

men man skal sgu ikke spøge med aflivning ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

kan se hun har slettet alt om freja på hendes profil på hundegalleri:( 
håber da hun er kommet til nyt bedre hjem og at hun ikk er end med at blive syg/aflivet

Stjerne

Nu kender jeg ikke sagen om ilderen..
Men at den er sat til salg, med pålydende om at hun er gået fra manden passer ganske fint i forhold til hvad hun har oplyst på andet forum mht. hendes hund..

Dog er de ikke gået fra hinanden alligevel, men hun nåede da at få solgt en hund samt solgt/aflivet en ilder med den løgn.. Er desværre ikke første gang det er set med Lone.. Og sikkert heller ikke sidste!

Anne

#94
Åh stakkels stakkels ilder hvis den er død... hvorfor kunne den ikke få en chance til :'(

Åh jeg håber den er kommet i et nyt hjem...

Lone H


i sørme hurtig ude med kniven hva??

Freja er gået bort.. hun sov ind i sit bur..
(hun fik en alvorlig lungebetændelse. og fik antibiotika)

ja mit og kæresten har problemer? men det er bestemt ikke noget jeg vil indrage andre folk i..
ja jeg står og skal flytte hvis det ikke bliver bedere i vores forhold..
men ellers skal vi flytte fra hinanden..

Ja jeg har solgt MIN hund bailey da det umulig at finde en lejlighed på SU hvor man må have dyr..!

Bare spark til folk der har det dårlig nok i forvejen..
nu har jeg som i kan se ikke været på i rigtig lang tid da jeg ikke har haft overskud til at forklarre det der er sket med freja..!



Nadii

Fik du hende igår altså Freja også sov hun ind allerede eller er jeg helt forkert på den ??

Julbert

Lone, jeg kender dig ikke, har aldrig mødt eller bare set dig, så håber ikke du har set mine indlæg som at jeg ville skrive noget negativt.. det var på ingen måde min hensigt med det. Er du blevet stødt eller andet over det undskylder jeg, men det var altså ikke meningen.

Lone H


Nadii..
hvad mener du? se hvornår indlæget er oprettet tak..

Julbert..
det iorden orker bare ikke diskutere om det der er sket..
kom herind for at skrive det da jeg hørte en lille fugl synge om hvad der blev skrevet herinde

Nadii



Okay jeg havde bare misforstået datoen det må du meget undskylde.

jeg kondolere  :'(

Julbert

#100
Ok, nej kan godt forstå det ikke er ret sjovt at skulle tegne og forklare når det bette liv er gået bort, jeg troede bare (ud fra det billede jeg så på dba.dk tror jeg det var) at hun var sat til salg.. det lignede nemlig lige det billede der er her i tråden.. Men det er jo bare min fejl - sorry!

Stubba

Citat fra: Lone H Dato  5. Februar 2010, kl. 10:26

Nadii..
hvad mener du? se hvornår indlæget er oprettet tak..

Julbert..
det iorden orker bare ikke diskutere om det der er sket..
kom herind for at skrive det da jeg hørte en lille fugl synge om hvad der blev skrevet herinde

også som jeg har skrevet herinde, synes jeg bare det lød mærkeligt hvis du havde sagt det ene til mig og det så var det andet der var sket. men som jeg også har skrevet til dig, synes jeg det er vildt sørgeligt og tragisk. og at jeg håber du kommer dig over tabet - der er intet værre end at miste nogen/noget man holder af.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

er hun gået bort er det da utroligt surt. men du må forstå hvorfor folk snakker når der er blevet set salgsannoncer af hende. og ja det var af hende og hendes bur.  men lad det hvile sammen med hende

Lone H


Cibatuchsi..
det privat hvad der sker mellem mig og kæresten.. ikke noget jeg vil komme ind på..  :nej:


cibatuchsi

Citat fra: Lone H Dato  5. Februar 2010, kl. 11:57

Cibatuchsi..
det privat hvad der sker mellem mig og kæresten.. ikke noget jeg vil komme ind på..  :nej:


jeg skriver skam heller intet om du og din kæreste på noget tidspunkt.