Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg overvejer at give en af mine damer væk :(

Startet af Nadii, 11. Februar 2010, kl. 14:06

FerretParadise

Nu handler denne tråd altså ikke om Romeo, men om de to gamle tøser som åbenbart skal skille ad.

Aga/Thomas: Hvis I har behov for at diskuterer mit valg omkring Romeo, så opret en tråd om det.
Ann Hillerslev.

alvin


www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

"/" betyder og-eller og I er korrekt grammatisk både til en eller flere personer...omend lidt gammel dansk.  Men opret dog et emne hvis det generer dig i en sådan grad, at jeg har ladet Romeo skifte hjem, at det overskygger andres bekymring om to gamle ilderes velbefindende!
Ann Hillerslev.

Nadii

Okay Alle sammen hør her, jeg besluttede mig får at beholde hende, men efter et stykke tid begyndte Mille den anden jeg har at bide Sarabi så Sarabi skreg og det var ikke leg eller markering  !. det skete så hverdag og det undre mig pga de har været sammen i flere år  :'( Jeg er rigtig ked af at skulle af med hende, jeg er ikke en Køb og smid væk  :( Det var får Sarabi's bedste, mille skal have en der er på samme plan som hende selv og Sarabi var så blød og sød og fandt sig bare i at blive spist i, Sarabi er blevet solgt til en i nærheden så jeg kan besøge hende og hun er kommet hen til en anden ældre ilder dog en han som er ligeså stille og rolig som hende selv, jeg græd næsten i flere dage fordi man knytter sig jo til sin tot :( Jeg elsker hende og såvel gør min Kæreste.

Så og er glad får jeres andre kommentarer med i gerne ville have købt hende :) Tak <3



Så nu leder jeg efter en ny tot som kan gå sammen med mille Evt en han som kan sætte mille på plads hvis hun begynder igen.


PS. Jeg er ikke et dårligt menneske det var får Sarabi's bedste.

Anne

Men jeg tænker lidt på hvad du vil gøre hvis den nye du får og den du har så slås? for det vil ret sikert ske i starten, og det kan tage lang tid. Og hvis den nye du får heller ikke er sådan en der er ret kælen?

Nadii


Jeg ved godt at en sammenføring kan være hård og brutal men nået jeg er helt sikker på er mille skal da bestemt ikke være alene.

Jeg leder med lys og lygte efter en ven til hende.

Amazing Ferret

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har fået undersøgt den ilder der lige pludselig gik amok  :@ Jeg synes virkelig det er synd bare at smide hende videre fordi man ikke selv lige gider. Og helt seriøst, så tror jeg virkelig ikke der er nogen herinde der vil sælge dig en ilder mere efter dette

Anne

Så vidt jeg forstå har hun beholdt ilderen der "gik amok" og den det gik ud over er solgt

Amazing Ferret

Jamen så går den vel bare amok på den næste hun får og så sælger hun bare den videre :S

Nadii

Der er ikke det jeg ikke prøvede ! :o


Du kender mig ikke så lad være med at stemple mig som dyreplager !


Mille begyndte at være rigtig grov og syntes det ville være synd at lade det stå på. hovedsagen er Sarabi har det godt og mille har ikke engang ledt efter hende og hun opfører sig helt normalt ??

Anne

#40
Havde de 2 der er skilt ad ikke gået sammen i lang tid før? Jeg tænker bare om der måske er noget galt med Mille, sidne hun pludselig ændrer adfærd på dne måde overfor sin ven. Det er ikke rigtigt normalt. Min første tanke var hormonforstyrrelse...

Og så mener jeg at du startede med at du overvejede at sælge en fordi den ene ikke var tam overfor dig som den anden, kom adfærdsproblemrne bagefter.

jeg lkan godt forstå hvis du føler dig angrebet, men det ser bare underligt ud fra min vinkel, og jeg prøver på at forstå dig og hvad der egentlig er sket og ligger til grund for salg.

cibatuchsi

havde du undersøgt om den ilder der pludselig gik amok på den anden måske har ondt et eller andet sted?
jeg fatter selv ikk din indstilling mht at skille dig af med en og straks efter søger en ny, så hopper lige så stille ud af tråden igen.

Nadii

Jeg vil selvfølgelig mødes med vedkommende så de kan mødes et par gange og se hvordan det går, hvis det ikke går jamen så må jeg lede videre jeg køber sku da ikke en også sælger den igen hele tiden ville være synd og splid af tid. :P

Amazing Ferret

Citat fra: Anne Dato 14. Marts 2010, kl. 12:27
Havde de 2 der er skilt ad ikke gået sammen i lang tid før? Jeg tænker bare om der måske er noget galt med Mille, sidne hun pludselig ændrer adfærd på dne måde overfor sin ven. Det er ikke rigtigt normalt. Min første tanke var hormonforstyrrelse...

Og så mener jeg at du startede med at du overvejede at sælge en fordi den ene ikke var tam overfor dig som den anden, kom adfærdsproblemrne bagefter.

jeg lkan godt forstå hvis du føler dig angrebet, men det ser bare underligt ud fra min vinkel, og jeg prøver på at forstå dig og hvad der egentlig er sket og ligger til grund for salg.

Det var også det jeg tænkte

Nadii jeg har på intet tidspunkt beskyldt dig for at være dyreplager - så det kan du godt droppe. Og jeg er lidt ligeglad med dig, men det er sq ikke fair overfor dyrene.

Vi andre har også dyr der slås og ikke kan sammen, men vi sælger dem sq ikke bare så vi kan købe en der er sødere

Nadii

#44
Hør her jeg må kun have to dyr i min lejlighed så det var enten sælger du den ene eller også afliver du den, når de ikke kunne sammen ville det da være synd at putte dem i hvert deres bur ville det ikke ? så var de jo også alene ?

Det jo ikke alle der har glæden af at bo i et hus vel.


Men det kan jo være lige meget med hvad jeg skriver du har jo stemplet mig som en man ikke sælger dyr til . :@ :@