Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

ilder pension :P

Startet af PiaLyng, 29. November 2008, kl. 19:51

PiaLyng

så har jeg fået den mest geniale idé   :ja:

Altså, kæresten og jeg sad og snakkede mens vi så på felix tumle rundt i en pose, og lige pludselig kom jeg i tanke om at jeg egentlig elskere ildere , Men så tænkte jeg "gamle" ildere ville sq være dejlige at have . altså et "hjem" for "gamle" ildere som mangler det sidste hjem   :)
lyder nok lidt åndsvagt. men det faktisk blevet min "drøm" 

Og min kæreste synes det lyder som en god idé, hvis det er det jeg vil . Så jubii :dans: 
så nu skal jeg bare tage mig sammen, også skal jeg finde ud af hvordan jeg så kommer igang  :D

*ved ikke hvor jeg skulle placere dette emne  :o

Benita

Super ide! håber det lykkes for dig :dans:

Amazing Ferret

Det lyder som en god idé. Jeg kommer bare til at undre mig over hvor og hvordan du vil få fat i ældre ildere. Jeg mener, de fleste som har ældre ildere vil nok ikke af med dem til en pension.

PiaLyng

Ja der har du fat i noget :P
Men indtil videre er det bare en drøm jeg har :D.
Og tror det kommer til at sprede sig til alle aldre :lol:

Amazing Ferret

Drømme er altid godt at have :D

tzari

ved du hvad der vil koste. Kan nævnte det hurtigt koster 5000+ per dyr der ender i en aflivning. ideen er sød men den er meget meget dyr og hvis dyret har været rykket rundt på meget er de tit ødelagt psykisk :(

Hvis dette ikke har afskræmt dig ønsker jeg dig held og lykke med projektet er en rigtig sød tanke  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner