Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hyttetur og udstilling (Vinterilderen 2010)

Startet af Anne, 22. Marts 2010, kl. 23:33

Anne

Her er lidt billeder fra min tur på vinterilderen sammen med Mette. Det er meget billeder fra Hytten, hvor vi og dyrene rigtigt hyggede. Det var en super lille hytte, hvor ilderen kunne rende rundt uden at de kunne slippe ud eller komme til skade, og det var bare rigtigt dejligt at have den mulighed for at lufte sine dyr.

My og Joa lånte en fin transportkasse af Mette, den var dejlig stor, og Joa sikker!




Mettes dyr:












Mine:






Mette som tørrer en vasket ilder. Joa og My ville også være med!




Katrines hyggedreng:




mit bur, der utroligt nok vandt burpris


mange løbegårde


Jeg tror måske Ann gør kur til Sussie?


Katrine tager en slapper




Katrines smukke tøs (som altså ikke har hængemave mette :P )






og hendes brune bisser


My og Joa


Joa


Malene




Jill


Mettes stinkefyr, Briton (ikke britta katrine!)


et lidt sjovt billede. Læg mærke til ilderen i midten, og til skarptand (mettes) som er ved at æde præmieposen


Mys fine præmie (jeg er SÅ glad for at jeg vandt med My, det er virkelig det bedste der kunne ske)




Mettes BIV




KariN

Sikke nogle stemnings fyldte billeder Anne :D Jeg er helt forelsket i My hun er bare så fin den lille pige :) I ser ud til rigtig at have hygget :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Godt billeder.. Ser som altid ud til at udstillinger er gode og hyggelige :)

Hvor er det helt vildt flotte præmier :)

Vh. Marianne

Line

Ej hvor er det billede af Ann og Sussie genialt :D Ann ser jo næsten forelsket ud  :lol:
Og det er da også godt nok nogle fine præmier synes jeg  :P

Anne

Karina: ja det var en utroligt hyggelig tur :) Tak for rosen til My :)

Shamua: ja de er helt vildt flotte! Jeg havde forventet de havde lerfigurer som de plejer, men de her præmier er bare så meget federe og specielle, og så er der et fyrfadslyts bag glasilderen så den kan stå og lyse op, det er da genialt!

Line: ja det billede er altså lidt komisk :D

FerretParadise

Super dejligt med nogle flere billeder fra udstillingen. :)

Ja hvem ved (ud over mig), om jeg flirtede med Sussie.  :lol: Dog ser Sussie nu noget afvisende ud. :lol:
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

#6
rigtig gode billeder, især dem af kulle hvor han bare flader ud

Starshineferrets

Verkligen fina bilder! Grattis än en gång, det var ett välförtjänt pris, men du har ju glömt en bild på bästa bur rosetten :D

Anne

Ann: ja det er faktisk lidt tarveligt jeg sådan ligger sussies afvisning af dig ud på forum :lol:

Daisy: ja han var godt nok noget flad den dag :lol: sikke en sød dreng!

Sara: jamen jeg har jo slet ikke noget billede af den, men jeg kan da se at få taget et... Den er faktisk sindsygt fin. Det var sådan nogle flotte præmier, både 1 pladser, biv, rosetter og dommerfavoritter

Starshineferrets

Ja visst var de fina! Men jag fick inte chans att se bästa bur, publikfavorit och bästa foto särskilt tydligt, så du får gärna lägga upp en bild :D

Anne

Det skal jeg nok :) De var ikke ens de 3 rosetter men de var vældigt fine. Der kommer lige et billede lidt senere i dag.

Soelberg`s SUN ferret


super dejlige billeder. Der var godtnok mange løbegårde med

Anne

randi: ja dem kommer der jo bare flere og flere af på udstillinger, men det er jo også meget rart for ilderne.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne