Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Fantasy Ferrets Udstilling

Startet af Shamua, 17. Maj 2010, kl. 22:45

Amazing Ferret

Vi arbejder på højtryk for at finde en bedre dato - men vi kan ikke love at det bliver rykket  :)

Cille

Det jo samme problem...mine tæver har det jo med at gå i løb i slut dec.

Der ny udstilling,og de har gjort hvad de kunne for glæde alle, og for ikke ramme de andre udstillinger.
Kan man komme,så kommer man, og tager det med man kan.
Se sådan på det,de behøver ikke lave maks ang tilmeldinger,for der er naturlig frafald af dyr pga netop løb :fnis:
Dermed plads til dem som andre gange bliver forbi gået(ilderne) eller folk der ikke når med :D

Amazing Ferret

Helt enig  :lol:

Der vil altid være nogen som ikke kan komme - men som sagt så vil vi gerne prøve at gøre alle glade, men det er vist umuligt  :)

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 25. August 2010, kl. 15:28
Vi arbejder på højtryk for at finde en bedre dato - men vi kan ikke love at det bliver rykket  :)
Tusind tak, så vil jeg krydse fingre. ;)
Ann Hillerslev.

AnneME

KOMMER !! :)

7 km fra mig af! Yes :D

Anne

men altså i åbner for tilmelding i september ikke? I rykker vel ikke datoen efter tilmeldingsstart?

Shamua

Nej, tilmeldingsstart er d. 1 september kl 18.00. Vær opmærksom på at det er først fra kl. 18.00 at i kan tilmelde jer. Og datoen bliver ikke rykket. Desværre for nogle. Men vi kan ikke få det til at gå op i en højere enhed.

Så udstillingen forbliver d. 30 april 2011. Og dermed slut :)

Vh. Marianne

Anne

det er da også fint! jeg glæder mig meget og skal i have hjælp så må i endelig sige til.

FerretParadise

Jeg håber at det er okay, hvis jeg evt får en af mine veninder til at udstille nogen af mine dyr?
Ann Hillerslev.

Shamua

Tusind tak Anne. Vi ska nok sige ti :)

Ann: Det ska vi lige snakke om i gruppen. Du får svar hurtigst muligt :)

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 26. August 2010, kl. 08:15
Tusind tak Anne. Vi ska nok sige ti :)

Ann: Det ska vi lige snakke om i gruppen. Du får svar hurtigst muligt :)
Jeg ville selvfølgelig betale selv, så I ikke på nogen måde ville miste penge ved evt mængde rabat.
Ann Hillerslev.

AnneME

håber jeg kan komme lidt inde jeres grupper og være med
:) ville  ikke være helt alene :)

Shamua

Bare rolig. På min første udstilling var jeg helt Palle alene i verden, men de søde ildermennesker tog mig ind under sig, i deres store arme  :love:

Så det hele skal nok gå selv om man dukker op alene :P

Vh. Marianne

Anne

Det er nu helt normalt at man godt må lade folk udstille hinandens dyr, jeg tror ikke der er nogen ilderudstillinger hvor man ikke må det, så længe ejeren bare selv betaler (man kan selvfølgelig ikke få mængderabat med andres dyr).

Shamua

Nårh ja.. Sorry.. Glemte jeg lige at skrive.
Ja, Ann. Du må godt få din veninde til at udstille dine dyr, men du skal selvfølgelig selv tilmelde og betale for dem.

Hvis man får andre til at udstille dyr/dyrene for sig, skal man tilføje det på tilmeldingsblanketten.

Vh. Marianne