Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Jeg må desværre gå af med zander :(

Startet af ninoberg, 21. Juli 2010, kl. 14:24

ninoberg

Jeg må desværre bøje mig for min mor som er blevet så træt af ilderlugten at hun nu har bedt mig om at sælge ham. Han er virkelig sød og nem. Han har aldrig bidt mig, selvom han er meget aktiv og elsker at løbe rundt og være hype, kan han sagtens ligge i dit skød og falde i søvn. han er kastreret, og er ca et år gammel. Jeg købte ham af en privat. Han er standard farvet. jeg ønsker han kommer ud til et hjem med andre ildere og med massere af tid til ham, han fortjener virkelig det bedste. Jeg har før fået afvide at han var så sød og helt utroligt kærlig og blid. Så det er ikke kun mig der mener han er verdens dejligste ilder :D i skal være meget velkomne til at komme og hilse på ham. men ham følger en lækker læder sele (evt 2 da jeg har en både i lyserød og i lyseblå) og en trasporttaske. jeg forventer at få ca 1500 for ham :) da han allerede er bid og bakke trænet så man slipper for en hel del besvær. men er helt klart åben for bus hvis det rette hjem viser sig :)

mvh caroline og zander

rikki

Din andra iller då, får hon stanna? Eller ska hon också ha nytt hem?
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

ninoberg

min anden ilder har fået nyt hjem allerede :) de gik aligevel adskilt til sidst da hun blev agressiv over for ham.

ninoberg

er der slet ingen der er intraserret i min dejlige dreng?

Julbert

Citat fra: ninoberg Dato 23. Juli 2010, kl. 18:05
er der slet ingen der er intraserret i min dejlige dreng?

Ork jo, men du bor for langt væk og må vist heller ikke rigtig for kæresten..  :@
Håber du finder et god hjem til ham :)

AlisVolatPropiis

Det kan altså tage ret lang tid at sælge en voksen ilder i den her tid...der er jo hvalpe overalt og at finde det rette hjem kræver altså tålmodighed -din mor må altså idet mindste forstå at i som MINDSTE krav altså har ansvar for at finde ham det helt rigtige hjem når nu hun ikke kan leve op til det ansvar det var at anskaffe ham in the first place...

Men prøv med en masse billeder og bliv ved med at vise hvor dejlig han er....men det kan altså godt tage nogle måneder...

ninoberg

´hvis det rette hjem viser sig tager jeg gerne lang vej med ham :) det vigtigste for mig er bare ham kommer et sted hen med massere af tid og kærlighed til ham :)

ninoberg

jeg er helt enig :) gør også mit allerbedste for at finde ham et dejligt hjem :) det er bare ved at være et stort problem derhjemme , da min mor slet ikke kan klare lugten, og det sidder i alt tøj og hår og det hele. han lugter ikke mere end andre kasteret ildere . men ildere har jo lidt en rovdyrslugt. men hver gang hun bare kan lugte det midste får jeg en kæmpe skideballe, som som regl ender i et skænderi. og det tager hårdt på både mig og min familie. lugten genere ikke mig selv mere, jeg kan faktsik slet ikke lugte ham mere. Og hvis det stod 100% til mig vil jeg ALDRIG gå af med ham.  men da jeg bor hjemme er det desværre ikke 100% min egen beslutning :(

Julbert

Man kan ikke andet end blive lidt fristet, for tid, kærlighed og to legekammerater skulle han med garanti få og var kæresten med på idéen, så havde jeg nok slået til, meeen han er ikke sådan lige at forhandle med desværre  :X

Charlotte

#9
Hvordan kan det være at du her skriver at du har fundet et andet hjem til din hun, men at der ved annoncen på den blå avis står at hun stak af?
http://www.dba.dk/ilder-standard-min-flotte/id-67225356/

Udover det så er det kun få dage siden du satte ham til salg. Som AlisVolatPropiis skriver, så kan det tage noget tid at finde et nyt hjem til en voksen han, specielt når der er så mange hvalpe til salg så din mor må væbne sig med tålmodighed og undersøge dyret bedre inden hun lader dig få et næste gang.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninoberg

zoey blev fundet :) jeg har bare ikke rettet anoncen :) hun var smuttet ud af løbegården og over i naboens have. der gik en lille uge med efterlysninger i hele nabolaget, før min nabo kom med hende. og efter hun kom tilbage var hun arrig med zander i nærheden. så hun blev afsat til en veninde  som forelskede sig i hende :)

Charlotte

Det var jeg ikke klar over. Det undrede mig bare at der stod en ting her og en anden på den blå avis.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ninoberg

kan jeg godt forstå :D har bare ikke fået det rettet endnu :)

ninoberg


Oy

Well, hvis du vil genoverveje prisen er jeg måske interesseret. Men den er lidt pebret, når man kan få en cute lille hvalp til det samme ;o)