Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Bliver nød til at sælge min lille skat

Startet af Sofus2005, 26. September 2010, kl. 21:43

Sofus2005

Jeg må desværre sælge min lille skat.
Min kæreste kan simpelthen ikke tåle ham og må desværre også indrømme jeg ikke kan give ham den optimale pleje og opmærksomhed han behøver og skal have.

Han er 5 år gammel, født d. 15.07.05. Han er kastreret og en virkelig dejlig lille skat.
Han elsker opmærksomhed, poser, pivedyr, lidt godter en gang i mellem, fangeleg, tæer, ja der er næsten ikke det han ikke kan li.
Hvis du tager ham ud når han lige har sovet, kan du ligge og nusse med ham i lang tid indtil han synes det er nok og vil ned at lege.
Han er bidetrænet + bakketrænet. Han kan godt finde på at markere, men langfra hårdt, det er bare hans måde at fortælle at han vil have din opmærksomhed.  Uheld kan ske udenfor bakken, men det sker en gang imellem.

Han er en rigtig dejlig tyk vamset pels. Han er parsel farvet.
Han elsker et bad i ny og næ, men er ikke så glad for sæben (men kommer an på meget)

Han hedder Sofus, ja fordi han bare er en lille Sofus :)


Jeg sælger ham kun til erfaren ildereejere, da jeg vil være sikker på han får et blivende og kærlig hjem!
Alle hans ting følger med: Bur (1m høj, 1m bred, ½m dyb, 2 etagers bur) 2 madskåle, 1 vanddunk, ilderbakke, hængekøje+rør som er i buret og hans sele. Hans bur er ikke andet end 3 måneder gammel.

1000kr, men prisen er ikke altafgørende. Det er bare vigtigt for mig han får et godt hjem!
[

Jeg bor i Aaborg/Nordjylland.

Sofus2005

Skriv eller ring på 22845964, hvis du er interesseret.

AnneME

kan først give dig svar på fredag forresten. :)

Sofus2005

Ok.
Men tror jeg vil prøve at finde en tættere på og med lidt mere erfaring :)

AnneME



Søger ilder (Blaster)

#6
Er du kommet af med det lille pus? Ikke fordi jeg skal købe, men mere for at høre om denne tråd stadig er aktuel? :)

Julie Stuhr

Hvem der bare måtte få en pasteldreng mere :)

tullehesten

Hej er han blevet solgt endnu?
Og hvis ikke, hvor i landet bor du så?  :)
Jeg har haft ilder før, men min mor blev allergisk og måtte derfor af med hende.. men nu er jeg flyttet hjemmefra så det er intet problem længere  :D
Skriv til min mail tjana_roos@yahoo.dk
Hvis han stadig er til salg :)

jean08

Han er da kun 4 år hvis han fra '07 ?

Cille

Det gammel tråd og der står han er fra 05 ....det 07 er mdr

jean08

Nåårh hov, tror bare jeg går i seng :b

Mimse-mia

Citat fra: jean08 Dato 14. Maj 2011, kl. 00:12
Nåårh hov, tror bare jeg går i seng :b

Mit hejrte slog lige to hop Jean XD troede sq det var dig der skulle af med bassen ;) for så var jeg der med det samme XD hehe
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

jean08

Neej du, min Bassemand han bliver hos mig til han engang ikke kan klare livet mere (: