Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

tøj til ildere

Startet af ZyferMarcail, 30. September 2010, kl. 23:24

ZyferMarcail

ved ikke hvor jeg skal plante den her så den kommer bare i OT   :)
nu så jeg lige noget om en t-shirt til ilder og har ikke fået min endnu har ellers læst en del om dem men har ikke fundet noget med at de skal bære tøj
så nu tænkte jeg om de skal have tøj på hvis man skal ud eller om de godt som hunde kan klare sig uden
undskyld jeg spørre lidt dumt vil jo bare min kommende basse det bedste

PiaLyng

Nej ildere skal ikke have tøj på :).

ZyferMarcail

det var lige det svar jeg have håbet tak :D

Minority ferrets

Mit indlæg er bare lige en sjov kommentar...
Min dreng Santo havde aldrig været uden for sit bur der stod på en piges værelse da jeg fik ham, og derfor frøs han SÅ forfærdeligt når han var med på tur. Jeg købte derfor en dukkebluse til ham og så gad han pludselig gå tur :D Han ligner en idiot haha, men han elsker at få en bluse på. Så det har han når det er koldt eller regner og jeg kan mærke på ham at han ikke gider gå mere :P Så jeg har altid en med i tasken ^^

Det skal lige siges, at mine to andre drenge bestemt ikke har tøj på, da det ikke er nødvendigt :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

ZyferMarcail

sådan har jeg det også lidt jeg har ikke rigtig nogen fortid på ham jeg skal have men ved hende der har haft dem har været ret glade for dem og de er blevet trænet med men aner ikke om han før har væet ude men man kan jo forsøge lidt og se om han ligner en der fryser men ellers har jeg en veninde der syr dækner =)

Anne

Jeg har en der da hun var lille skiftede til sommerpels da det blev vinter. Jeg købte en trøje til hende for at hun ikke skulle fryse, men fandme nej om hun ville have den på! Så i stedet kom hun bare op når hun frøs, det er de ret gode til at signalere som regel. De stilelr sig på af ens ben og står der og kigger på en eller hopper op af en.

ZyferMarcail

jeg har lige erfaret at dette er nogen meget stressede dyr så der skal trænes men jeg er sikker på vi godt kan klare det. vi har fået tilbudt en af pigerne og jeg tror kæresten er mere til da han er blevet bidt af den ene han og var ved af den anden han som jeg blev bidt af dog blev jeg ikke bidt så hårdt som kæresten gjorde da der blev bidt hul på ham.
men vi har nogen dage til at finde den der passer os bedst

AlisVolatPropiis

Jeg tror ikke de er stressede :) de er bare ilderhvalpe...de skal bidetrænes, det er meget normalt :)

Det kræver virkelig tålmodighed og selvbeherskelse til tider.. :/
Selvfølgelig er de da påvirkede af alt nyt....og de kan også være stressede...men bideri er meget normalt. Dog er "kuren" den samme....tålmodighed, vis i er trygge, men afvis blidt hvis de overskrider jeres grænser. 


ZyferMarcail

ok jeg fik at vide de var stressede =)
men jeg lader kæresten vælge da det ikke skal være skrammende for ham =) jeg er ved jeg kan få det dyr jeg vil have =)

Namilla

Stress lyder som en dårlig undskyldning synes jeg... De er teenagere, og har ikke været opdraget...og derfor bider de... Det vil tage masser af tålmodighed, og mange bid, før det går over... (at bidetræne en ilder er ikke gjort på en dag eller en uge...)