Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ego - han - standart - kastereret - 2½ år.

Startet af NannaMB, 4. Oktober 2010, kl. 12:20

NannaMB

Jeg bliver desværre nød til at gå af med min elskede dreng for jeg kan ikke give ham det optimalt lige nu.

Han er en sød og dejlig ilder, altid frisk på at lege.
Han er bidetrænet og bakketrænet.
Omkring bidetrænet kan han dog godt finde på at nappe en i tærene i leg.

Han er 2½ år og er kasterreret.
Han ligger i vægtgrænsen 900 gr. - 1 kg.

Han er meget frisk anlagt og der skal meget til at køre ham træt.

Der medfølger alle hans ting med,
Bur, sele, halsbånd, bakke, vanddunk, madskål. Og hans pivdyr som han elsker.
Jeg er så ked af jeg ikke har tiden til at kunne give ham det optimalt - så jeg bliver nød til at sælge ham.



Link til billed af hans bur.
http://img709.imageshack.us/img709/7392/att00038.jpg]http://img709.imageshack.us/img709/7392/att00038.jpg
Hans bur, som er spec lavet så han ikke kan flytte rundt med bakken.




Ego sælges for 500 kr.

Sælges til godt blivende hjem.


cibatuchsi

Hvor er det trist at høre. har desværre ikke plads til flere. men han er altså bare for lækker.
håber du hurtigt finder det perfekte hjem til ham

Sølvsten


Søger ilder (Blaster)

Uh han er lækker :D Han kunne lige være noget for mig :dans: Er lige begyndt at arbejde med mink, men når der lige er gået en uge eller to så regner jeg med at anskaffe en legekammerat til min kastrat på 2 der elsker alle ildere. Så nu må vi se om han er ledig til den tid. Man har vel lov at håbe :-$

NannaMB


Søger ilder (Blaster)

Ja det lyder da sådan, han lyder præcis som min Blaster :D Har Ego prøvet at være sammen med andre ildere?

NannaMB

Ja det har han, han har haft 2 lege kammerater.
Og det har ikke været et problem overhovedet. De har først lige fået lov til at se hinanden an under opsyn. Men i løbet af en time har de ligget og puttet sammen så ser det ikke som et problem overhovedet. :)