Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem skal arve dine dyr?(med inspiration et andet sted fra)

Startet af Peewit, 11. Januar 2009, kl. 00:15

Peewit

Jeg har lige ladet mig inspirerer af et indlæg et andet sted fra, håber i vil bærer over med mig.. Jeg synes nemlig det er et meget vigtigt emne. De fleste af jer har noget taget stilling til dette, men lad os lige tage den op..!  :D

Som overskriften siger, hvem skal arve jeres dyr, hvis i kommer ud for en ulykke og ikke er her mere?

Hjemme hos mig er vi helt afklaret med, hvad der skal se med dem. Mine forældre tager Molly og min bror og hans kæreste tager sig af alle krybdyrne. Føler mig ganske tryg når jeg ved at dyrne ikke kommer til at blive glemt i alt sorgen.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Malene

Jeg har en aftale med Vivian (tzari) om at jeg skriver hendes telefonnr. i "Mine sidste ønsker". Så kan mine forældre ringe til hende hvis jeg (7-9-13) går hen og dør og hun kan finde et godt hjem til dem :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lund

Mine forældre får Frey  :) Da de har opgivet at hverken mig eller min søster får børn har han også taget pladsen som deres "barnebarn"  :fnis:

Amazing Ferret

Jeg ved desværre ikke hvem der skal arve mine :'(

Der er ikke rigtig noget familie som kan tage over, men så må de jo prøve at finde nye hjem til dem via ilderfora

Emmadyhr

Min familie er heller ikke så vilde med mine (bodtørstige vild dyr :lol:)
Men jeg har snakket det igemmen med mine forældre efter at det her kom op ,og jeg fik tænkt mere over det..
Men jeg har fatisk valgt at min veninde Susanne skal havde mine, undtagen Oliver som jeg håber kan komme over til hans søster..Det ville være mit sidste ønske hvis der skete noget med mig...

Namilla

Jeg stoler på, at min kæreste kan finde et godt hjem til mine ildere, hvis der skulle ske mig noget... han vil ikke beholde dem, og jeg kender ingen der lige vil tage dem...men han kender til de her fora, så han skal nok finde på noget...(han ved også godt hvem jeg i hvert fald ikke vil have skal have dem...)

Lea

Har min ene stor søster som også er vilde med ildere, så hun tager vel min ilder :)

Men ukrudt forgår ikke så let .. så jeg dør ikke lige såen :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Januar 2009, kl. 00:04
Jeg ved desværre ikke hvem der skal arve mine :'(

Der er ikke rigtig noget familie som kan tage over, men så må de jo prøve at finde nye hjem til dem via ilderfora

Jeg har så fundet nogen som vil tage sig af mine dyr og måske finde dem nye hjem eller beholde dem  :fnis: Tak Hanne og Anne

PiaLyng

Ilderne får min nuværende bedsteveninde, som er vilde med ildere (især min freja). hvilket jeg er helt tryg ved.
Rotterne håber jeg stærkt at min rotte"vejleder" camilla vil tage til sig.
Hundene skal blive hos steffen, hvis der ikke er sket ham noget. Ellers må min svigermor og/eller svigerfar eller måske mine forældre tage dem :-).

Anne

Min mor vil have mine hvis jeg dør. Ellers ville hessel nok have nogle af dem og der er også flere som de kunne gå til, så jeg er godt dækket ind.

Line

Min mor ville nok tage min, dog ikke på sigt... Så hun ville nok ryge til Hanne (- Hun ved det bare ikke  :lol:)

Pipvig

Lige dette emne har jeg taget stilling til for et stykke tid siden...
Jeg mener der er noget der hedder et dyretestamente som der også er noget der hedder et børnetestamente (som jeg fik lavet) men jeg er ikke helt 100%.
Men min bedste dyreveninde får mine kæledyr + alt tilbehør, Einstein (kat) skal hjem til en i familien, Bella (kat) skal så vidt muligt også hjem til en i familien, Max er jo ny men tænker at han skal hjem til min datter, alt dette er skrevet ned og ligger på skrift sammen med telefon-numre på dem der skal have dem og såfremt de ikke kan eller vil have dem så ligger der telefon-numre på andre muligheder.

Bawa

steffen beholder basserne hvis jeg dør ..
og hvis han også dør så får min bedste veninde dem  <3

Lea

Citat fra: Lea Dato 15. Januar 2009, kl. 15:36
Har min ene stor søster som også er vilde med ildere, så hun tager vel min ilder :)

Men ukrudt forgår ikke så let .. så jeg dør ikke lige såen :)

Rettelse . der ingen der skal arve mine dyr ..
De skal være hos mig og ingen andre . får heller ikke passet mine dyr ude . skal ikke nyde noget hvis der sker mine dyr noget. :)

Jeg dør ikke så mine dyr bliver hos mig :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

cibatuchsi

her beholder steffen dem medmindre der også sker ham noget.
hvis vi begge skulle være så uheldige at falde bort på samme stid så ved vi ikke helt hvad der skal ske med dem. håber dog min veninde vil tage dem...ss