Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem skal arve dine dyr?(med inspiration et andet sted fra)

Startet af Peewit, 11. Januar 2009, kl. 00:15

SaraJ

Jeg vil gerne have at min storesøster tog dem alle. Min kat, ildere og chins. For jeg ved de ville have det godt. Hun er nok en af de eneste jeg ville være tryg ved at overlade dem til fuldt ud.

Anne

Nu er der sket meget siden sommeren 2009 da jeg skrev. Jeg er ret sikker på at hessel ville tage dem alle, som minimum de 2 gamle som jeg er 100% sikker på han ikek ville gå af med. Ellers så har jeg stadig en aftale med mine forældre, men jeg ser gerne at de vidreformidler dem til en der kan have dyrene ude hele tiden og som beholder dem til de ikke er her mere. Det er muligt at mine søskende ville tage dem.

cibatuchsi

ja her er det stadig steffen der skal tage dem hvis jeg går borte og jeg hvis han går bort. hvis vi begge skulle gå hen og "forsvinde" ja så ved jeg ikke helt hvem der skulle have dem. men har et par ideer til nogen af dem. men kunne være man skulle sætte sig ned og finde ud af det en af dagene. og kontakte folk så man har det hele på det rene til hvis skaden en dag sker.

Anne

Det er en god idé daisy. jeg har også nogle aftaler med folk, både om at jeg skal have en persons dyr hvis hun dør, en anden skal jeg tage imod dem og tage kontakt med opdrætteren og så finde ud af med hevde hvad der skal ske, og så har jeg givet min mor telefonnumre og navne på et par stykker de skal kontakte hvis der sker noget med mig og hessel, så de kan hjælpe ilderne i gode hjem. Mine ildere kan så også godt komme ud i par, så det gør det jo lidt mere realistisk at finde et gode hjem til dem.

cibatuchsi

^^ vores behøver jo heller ikke alle ud sammen, selvom man da helst vil ha det. men tomsk ved vi næsten godt hvor skal hen. (vis personen da siger ja ;) ) så det er da i hvert fald en mindre at tænke på.. hihi

Lenac

Mine kommer til at være hos en veninde, hvis der skulle ske mig noget (7 9 13)
xoxo Malene <3

lille_thor

hesten skal mine mostre overtage og min veninde tc skal ha thor.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Anne

Citat fra: cibatuchsi Dato 30. December 2010, kl. 16:18
^^ vores behøver jo heller ikke alle ud sammen, selvom man da helst vil ha det. men tomsk ved vi næsten godt hvor skal hen. (vis personen da siger ja ;) ) så det er da i hvert fald en mindre at tænke på.. hihi


ellers må i gene sende ham herhjem :P haha

KariN

Citat fra: cibatuchsi Dato 30. December 2010, kl. 16:18
^^ vores behøver jo heller ikke alle ud sammen, selvom man da helst vil ha det. men tomsk ved vi næsten godt hvor skal hen. (vis personen da siger ja ;) ) så det er da i hvert fald en mindre at tænke på.. hihi


Ja her er han også mere end velkommen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KariN

Jack han beholder mine dyr hvis der skulle ske mig noget, hvis der også skete ham noget, så ved jeg at Trine ville sørge for at mine dyr fik det bedste hjem muligt :) Det har vi nemlig snakket om for længe siden, for mig er det vigtigt at mine tre de bliver sammen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Här beror det lite på vem som tar vad..... Vissa av mina illrar finns det nog bara en person som skulle klara av att ta hand om... och jag vet inte om hon ens skulle ha möjlighet (eller vilja) göra det.

Adria går ju självfallet till Malene.... och vill hon så följer nog gärna systrarna lava + cherry med ;)
Ludde skulle nog få flytta till sin dotter Alinda... och Hannas man kanske skulle vara sugen på en Amor också
Daisy skulle nog automatiskt hamna hos Ulrika.
Dweia kan man placera hos vem som helst

Rain, Nox & Aylen vet jag inte riktigt vem som skulle vilja ha dem... men någon av mina stackars vänner skulle säkert ställa upp :D

Rokkie

Må indrømme at jeg ikke har overvejet situationen, men det kunne da godt være man skulle finde ud af noget hehe.

Min bror burde kunne tage sig af dem hvis der sker os noget og finde et godt hjem til dem sammen.

AlisVolatPropiis

Jeg er ikke specielt bange for der skulle være aftagere til mine børn. Jeg er nærmere bange for de begynder at slås om dem...Spero skal helt sikkert til Christina som aldrig rigtigt har kunnet få ham ud af sit hjerte efter hun passede ham som hvalp <3 Cosmo skal til Karina, som jeg ved holder næsten ligeså meget af ham som jeg gør, og vil forkæle og tilbede ham resten af hans dage. Thlayli -tjah i ved jeg ved i vil elske ham så højt som jeg vil -så bare i ender med at blive enige :lol: -og i SKAL holde øje med om han overhovedet kan trives uden sin elskede Sperosen (ellers kunne jeg godt gå hen og blive et lidt vanskeligt spøgelse!). Melpomené er der vidst også et par stykker der godt kunne glædes over og elske og behandle som den prinsesse hun er.

Jeg stoler på mine veninder finder gode og blivende kærlige hjem -hos dem selv. Hvor er det mig ligemeget, jeg kender jer godt nok til at vide i vil tage dem til jer som jeres egne og at i i fællesskab finder ud af hvor det er bedst.

Men der er nu no way jeg giver slip på mit liv så længe mine møgkræ er her ;)

AlisVolatPropiis

Citat fra: KariN Dato 31. December 2010, kl. 10:14
Jack han beholder mine dyr hvis der skulle ske mig noget, hvis der også skete ham noget, så ved jeg at Trine ville sørge for at mine dyr fik det bedste hjem muligt :) Det har vi nemlig snakket om for længe siden, for mig er det vigtigt at mine tre de bliver sammen :)

Det har vi nemlig ;) og jeg lover jeg finder et fantastisk hjem -nok mit eget som tingene er pt. men ligemeget hvad, så skal de være hvor de bliver elsket så meget som du ville gøre det, og jeg ville drive den nye ejer til vanvid med besøg og tjek up's på mine små niecer og nevø'er. <3

KariN

^^
Lige præcis :D Derfor føler jeg mig helt sikker, hvis noget forfærdeligt, gud forbyde det, skulle ske med mig :)

Thlayli vil helst herhjem, det har han selv sagt til mig *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3