Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad lugter din ilder af idag?

Startet af lille_jill, 17. Januar 2011, kl. 18:00

lille_jill

Syntes at ildere har den tendens til at skifte lugt hele tiden. Ikke rigtigt efter deres omgivelser, men bare sådan mere tilfældigt.

Så:
Hvad lugter jeres ildere af idag?

lille_jill

Kan da lige lægge ud også:

Da jeg sad i bussen på vej til dyrlægen, lugtede Chucky af indisk mad eller bare af karry. Han har overhovedet ikke været i nærheden af hverken et køkken eller andet mad, så aner ikke hvor det kommer fra.

Louise V

Fnug har faktisk ikk rigtigt Lugtet af noget idag 
Måske lidt Natur, fordi hun har været ude i sit bur i haven idag   ;)

Men det lyder lidt mærkeligt med det der karry

Barky

Zallie har med jævne mellemrum lugtet af popkorn eller honning...

Idag lugter de begge to af lort... LOL Måske jeg skulle give dem et hurtigt bad inden en eller anden dommer stikker næsen i deres pels på lørdag. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Bawa

Perry lugter af pis .. og brunst .. og ad!

Kristine

Laban STINKER af urin og brunst.. det er virkelig.. føj
Og Sabine lugter af hamster synes jeg

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Shamua


Vh. Marianne

Anne

Citat fra: Barky Dato 17. Januar 2011, kl. 18:06
Zallie har med jævne mellemrum lugtet af popkorn eller honning...

Idag lugter de begge to af lort... LOL Måske jeg skulle give dem et hurtigt bad inden en eller anden dommer stikker næsen i deres pels på lørdag. *G*

jeg synes også tit lugter af honning eller popcorn faktisk. Min søster synes at de lugter af remoulade

Amazing Ferret

Jeg kunne godt tænke mig jeres næser når i kan få honning og popkorn af at lugte til jeres ildere :fnis: :fnis:

Mine lugter af...ja surprise ilder og tis :fnis:

Minority ferrets

Ja lucifer lugter af en blanding af popcorn og sure tær hehe og de andre lugter af honning :) så jeg er som ret enig hehe
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

Nåja tofta stinker af gnaverbur der ikke er blevet gjort rent i flere uger. Altså noget ala savssmuld vædet i tis... så dejligt!

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Malene

Mine lugter bare af ilder synes jeg :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

Fritz lugter af muggen røv fordi han hyggefiser hele tiden.
Frigg lugter ikke rigtig af så meget.. Bare dejlig standard ilderlugt.
Zeph lugter dejligt af frisk jord fordi han kanøfler barken i volieren.