Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fritteven/veninde søges.

Startet af Delle, 18. Januar 2011, kl. 22:16

Delle

Nu må det vidst være på tide at Delle får sig en ven/veninde.

Delle er en sød frittebasse på omkring ½ år.
Der er masser af krudt i ham og han er meget legesyg, men han er også en rigtig nussetrold.

Jeg har ikke rigtigt nogle krav til en kommende fritteven til Delle, andet end at den meget gerne må være bakketrænet. :)

Jeg har desuden en hund der hedder Casie som efterhånden har vænnet sig til Delle.

Send en besked her eller en privatbesked, hvis der er noget du vil vide. :)

lille_jill


Delle


lille_jill

Altså evergreens ildere.. Ikke mette11 herfra.

Delle


KittAnderson

jeg har to basser der søger nyt hjem :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Delle

Citat fra: KittAnderson Dato 18. Januar 2011, kl. 23:11
jeg har to basser der søger nyt hjem :)

Ja men jeg har da også skrevet i din tråd.. :)

Vil da gerne vide lidt om dem. :) Fortæl fortæl..

Delle

Skal muligvis ud og kigge på et par tøser her på fredag eller lørdag som jeg har fundet inde på dba.
De ser nu ret kære ud. :)

Sølvsten

Citat fra: Delle Dato 19. Januar 2011, kl. 11:00
Skal muligvis ud og kigge på et par tøser her på fredag eller lørdag som jeg har fundet inde på dba.
De ser nu ret kære ud. :)

Ja de ser søde ud. Synes måske prisen er lige i overkanten, selv om der er bur med.

Delle

Citat fra: Sølvsten Dato 19. Januar 2011, kl. 11:19
Citat fra: Delle Dato 19. Januar 2011, kl. 11:00
Skal muligvis ud og kigge på et par tøser her på fredag eller lørdag som jeg har fundet inde på dba.
De ser nu ret kære ud. :)

Ja de ser søde ud. Synes måske prisen er lige i overkanten, selv om der er bur med.

Ja det syntes jeg også.. men hun er vidst også villig til lige at snakke lidt om det.

KittAnderson

jamen det er nemmere hvis du stiller spørgsmålene?
Det er to drenge, som er lys standart. De er søde og rare, og har ikke bidt endnu. De behøver ikke at komme ud sammen, men de er brødre.
Jeg vil ikke have noget for dem, udover lovning på at godt hjem :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Delle

Citat fra: KittAnderson Dato 19. Januar 2011, kl. 12:43
jamen det er nemmere hvis du stiller spørgsmålene?
Det er to drenge, som er lys standart. De er søde og rare, og har ikke bidt endnu. De behøver ikke at komme ud sammen, men de er brødre.
Jeg vil ikke have noget for dem, udover lovning på at godt hjem :)

Jamen det lyder jo ganske fint.. :)

Nu skal jeg lige ud og se på de 2 tøser som jo er vaccineret og stereliseret begge to, plus der er et par bure med til dem også. Derudover bor de jo ikke helt så langt væk fra mig som jeg kan se du vidst nok gør?
Men hvis nu de ikke er noget, vil jeg meget gerne komme over og hilse på dem og måske tage dem med hjem igen. :)

Hvor gamle var det de er?

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Delle

Lyder meget tiltalende. Kunne være man lige skulle snakke sammen med ninaliv.. Så at hun måske var intresseret i en af dem? Så kunne jeg tage den anden. :)

Men som skrevet i den anden trås så vil jeg da også gerne se billeder.. :)

KittAnderson

kan du ikke sende en sms til 26 80 18 83, så kan jeg sende dem over telefonen :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.