Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Navneskilte på til DIU?

Startet af SilverDragon, 19. Januar 2011, kl. 09:19

Eliza

Jeg synes altid jeg får sat ansigt på nogle stykker til en udstilling, om det så er fordi jeg har snakket med dem eller jeg har spurgt en der kender flere er lidt forskelligt. Men det er jo en god måde at lære nye mennesker at kende på  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Jeg har købt en trøje, har bare ikke fået trykt på den (Længe leve dovenskaben).. Men jeg render rundt i en pink trøje og pink sko :P

... det er så hvis jeg kan finde den trøje jeg lige har købt... den er på mystisk vis forsvundet... >:|

Vh. Marianne

Mie klüwer Jensen

så må man bare få lavet en trøje der kan være klar til næste udstilling :dans: for dem som mig som ikk li har en med navn på :)

Anne

Jeg overvejer at lade dif tshirten ligge derhjemme uanset :P er ved at være træt af at se mig tagget på facebook i den :lol: folk tror jo efterhånden at jeg ikke har andet!

Mie klüwer Jensen

hehe kender det godt :P har ingen navne mærker jeg kan skrive på men har jo billede af mig her inde er bare blond nu:D