Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

en ilder søges( gerne en han)

Startet af ninaliv, 19. Januar 2011, kl. 12:53

ninaliv

hej :-)
ja jeg skulle jo egentlig ha været oppe og se på en , her på næste torsdag. Men jeg skal slet ikke få fat på ejeren mere ( har både ringet, sms, og skrevet mail.
jeg tror hun har solgt til anden side :-(

så vil hører om der er nogle som mangler et nyt hjem, SKAL være bidetrænet, nap under leg er selvfølgelig helt okay..
Og også meget gerne bakketrænet..

vh Nina

Sølvsten


Delle

Citat fra: ninaliv Dato 19. Januar 2011, kl. 12:53
hej :-)
ja jeg skulle jo egentlig ha været oppe og se på en , her på næste torsdag. Men jeg skal slet ikke få fat på ejeren mere ( har både ringet, sms, og skrevet mail.
jeg tror hun har solgt til anden side :-(

så vil hører om der er nogle som mangler et nyt hjem, SKAL være bidetrænet, nap under leg er selvfølgelig helt okay..
Og også meget gerne bakketrænet..

vh Nina

Prøv at se Kitts salgstråd. Hun har også lige skrevet kort om dem i min søgetråd.

ninaliv

Citat fra: Sølvsten Dato 19. Januar 2011, kl. 12:55
Prøv at se Kitts salgs tråd

ja men kitt har fortalt de ikke er begynder ilder, så det dur ikke :-), desværre

Delle

#4
Arhh okay. :(

SilverDragon

Du kan altid sige til hvis du vil have et par feriebørn for en periode.. :P

PiaLyng

Mette Evergreen (Evergreenilder.dk) har nok en :)

Peewit

dba.dk er der nogen som i dag har sat en annonce ind med en han på 4 år, som er bide og bakketrænet. Ved ikke om det er noget, men du kan jo altid kigge på den. Der er desværre intet billede.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KittAnderson

Hejsa.
Jeg har nu fået dyrene hjem, og de er faktisk søde og rare. De har overhoved ikke bidt herhjemme. De er velkommen til at komme og hilse på :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lena og Peter

Citat fra: KittAnderson Dato 19. Januar 2011, kl. 16:28
Hejsa.
Jeg har nu fået dyrene hjem, og de er faktisk søde og rare. De har overhoved ikke bidt herhjemme. De er velkommen til at komme og hilse på :)

Vi vil se billeder...  :D

KittAnderson

jaja :p Orker ikke lægge billeder ind. :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

lille_thor

ja kitt vi vil faktisk gerne gerne lige se dem :) så nu må du gerne lige tage dig sammen og liggenogen ind tak  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Delle

Hehe ja jeg vil da også gerne lige se lidt billeder.. :)

KittAnderson

krævende ildermennesker :( !
gør det om lidt så :b
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

tzari

#14
ferretmania har 1 eller 2  standard hanner tilbage de er i horsens og er chippet og vaccineret. De ligger i de billigere pris klasse
Prøv da at ringe og snakke med hende hun besvarer ikke sms  :)

www.ferretmania.dk

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4079.0 her er lidt billleder
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner