Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

2 skønne ilder søger nyt hjem !

Startet af SMBO, 3. Februar 2011, kl. 20:48

SMBO

Mine 2 ilder Nova og Touluse søger e  nyt hjem.
De har begge stamtavle, chip, er blevet vaccineret, og neutraliseret.

Nova er født 29-jun-08 og er købt hos Soelberg's SUN ferret.
hun er halv angora
farve: standart
hun er en fin, legesyg ilder men dog også lidt sky, og bider derfor stadig lidt. Derfor er det også meget vigtigt at
dem hun kommer til at bo hos, har tiden og overskydet til at hun bliver helt bide fri.

Touluse er født 1-maj-08 og er købt hos Amazing ferret.
farve standart
Touluse er den første jeg fik og har detfor fået det mere opmærksomhed. og er derfor også 99% tam.
Han elsker opmærsomhed, ikke dermed sagt at han elsker at ligge og putte hos en, men det sker da end imellem :)
han er også meget legesyg.
men HUSK alt gummi et bandlyst i deres nærhed!

Lige PT er de ude ilder, så hvis de ikke skal være ude (som jeg lidt håber de ikke skal) så hold lige lidt øje med om de ikke
får det for varmt, da de har en rigtig god vinter pels nu.
Der følger bur, kattebarke, legetøj, tæpper, mad ca. 5kg. transport taske til en verdig af ca.1500kr.

håber at der er nogle søde mennesker derude som vil passe godt på mine 2 ilder. og som også vil være ok med at jeg stadig kan
havde lidt kontakt med dem, får at høre om de har det godt.

i kan skive hvis i vel havde billeder. Eller bare høre mere.  eller ring på 28511040

pris 2000kr.

VH Sara.

Amazing Ferret

Virkelig synd du skal af med dem  :(

Jeg håber der er nogen som vil give dem et godt hjem

MicheleL


Amazing Ferret

Jeg tror godt jeg kan svare for Sara at de skal i samme hjem. Og jeg ved også at Sara gerne ser de er i et hjem tæt på hende så hun kan følge dem. Men det er jo ikke sikkert det kan lykkes

Dark Crystal Ferret

Åhh skal du sælge dem :(. Jeg har faktisk mødt dem begge to engang hos Ailison. De var virkelig søde og smukke.
Rigtig meget held og lykke med salget :)

SMBO

ja jeg er også ked af, at jeg bliver nød til at sælge dem. men jeg er også nød til at tænke på dem <3

SMBO

og til jer der har alt til lilder,  er der også mulighed for at i ''bare'' kan købe kun dem til 1000kr