Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Guloggratis Bimmer!

Startet af PiaLyng, 19. Februar 2011, kl. 15:43

PiaLyng

^Håber jeg han gør.
Han er en rigtig charmerende dreng, med løst gebis!
Men sød er han da sikkert under sin usikkerhed.

SaraJ

Jeg har stor respekt for mennesker som dig Pia.

Stephanie

Hvor er det godt at han er kommet til et godt hjem som formår at give ham et liv som en ilder skal have  :)

Havde hun da også hans søskende siden han stadig har sår i nakken efter dem? For så siger jeg da bare stakkels de søskende som skal leve af Aldi mad.

Ikke om jeg fatter folk der anskaffer dyr uden overhovedet sætte sig ind i hvad det dyr kræver!! Jeg bliver så sur og ked af det hvergang jeg oplever det, for det er jo de stakkels dyr det går ud over :(

Jeg glæder mig til at følge hans udvikling fra en skræmt ilder med dårlige oplevelser af mennesker til at blive en god ilder igen der ikke farer sammen hele tiden :D

PiaLyng

Hun har vist ikke haft ham så forfærdeligt længe - så sårene fra brøderne var der da hun fik ham.

Stephanie

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Februar 2011, kl. 16:59
Hun har vist ikke haft ham så forfærdeligt længe - så sårene fra brøderne var der da hun fik ham.

Det er jeg glad for at høre, så skal hans søskende da ikke leve af aldi mad :)


Mette - Evergreens Ildere

Håber Jeff kommer på ret køl... Han ser bedårende ud, så med lidt på sidebenene og noget forståelse, så skal det nok gå.. Klø på med ham, så skal han nok blive en dejlig dreng..  :ja:

PiaLyng

Tror bestemt der gemmer sig en dejlig dreng under usikkerheden. For han opsøger mig selv - men ved bevægelse mod ham bliver han bange og bider fra.
Men han hoppede op til og stilte sig på mit ben og kiggede - intet der.. - men så ville jeg give ham lidt hyggegodt og så blev han bange - ville tage ham og sætte pænt ned - og så bed han da jeg rørte ham.

Det noget som skal trænes lidt væk - men det skal sq nok komme.

Soelberg`s SUN ferret

Pia du har et hjerte af guld <3

englefugl

nåår sikke en sød fræk dreng :) det er så godt at du tog dig af ham. helt fantastisk  :dans: jeg blev så rasende da jeg sad og læste inde på gul og gratis at der var en der blev ved med at formane dem til at aflive det stakkels dyr.  :@ Tænk engang hvis han var blevet aflivet fordi at den idiot sad og spillede bagklog. Man skal ikke spille så klog når man intet ved om et dyr  :@ Så det var godt at den ene bruger der også kommenterede vidste noget og gav lyd fra sig :)

Sølvsten

Han ser da bare vildt dejlig ud. Held og lykke med ham og skide godt at du handlede så hurtigt.

Kristine

Sikke en fantastisk gestus! Du ryger da lige i himlen! ;)
Synes det er vildt de ville have den aflivet bare fordi den har bidt en gang... så skulle vi jo aflive alle ildere.. for de bider jo når de er hvalpe i leg osv... så den holder ikke helt i retten
Og ham der skrev inde på Guloggratis at når de først smager blod vil de have mere osv... Tror han at de er vampyrer? :P
Og er det ikke som regel en hund man plejer at sige sådan om, når de er aggresive og bider og først har gjort det en gang?
Nogle folk har bare virkelig ikke forstand på dyr (stakkels dyr)
Deres adfærd osv er deres eneste måde at kommunikere på :( og hvalpe elsker som regel at bide i tæer..

Jeg kunne forstå hvis det var en sindssyg, aggresiv ilder med eventuelt en svulst i hjernen eller andre ting galt med sig at man fik den aflivet..
Når men nok om det!

Tillykke med den lille nye og håber ikke at kampen for at få ham på rette køl er for svær! tålmodighed og tillid, god opdragelse og en masse kærlighed skulle det nok gå ;)
Og du har bare et hjerte at guld! Tror at du er hans Wonder woman! synes virkelig det er en stor og flot ting :)
og glæder mig til at følge med i udviklingen! :) :) :)

Mange knus og båt her fra!

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Lea

Stakkels lille misforstået pus da . :(

Godt han er kommet væk fra tidligere ejer :)
Han har ingen tryghed eller omsorg som ildere skal have lyder det til .

Håber i får en god ilder ud af ham ihverfald :D
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

ninaliv

åhh Pia, du har et hjerte af Guld.
rigtig flot at i hentede ham :-)

PiaLyng

Tak for alle flinke kommentare til at jeg har taget ham ind.
Vi har kontakt til personen der har opdrættet ham - så vi regner lidt med at tage ud og kigge hvor han stammer fra :).. Det jo rart at vide lidt til baglandet :)..

PiaLyng

Pigen i Esbjerg har haft ham i 2 dage - 2 DAGE!!!!!!

Og derudover er der faktisk lidt kendte gener bag ham - jeg er igang med at finde ud af hvad og hvem osv :). Men dette vil jeg komme frem med senere.

Han er fra den 4. maj 2010 - så der også lidt ændring i alderen.