Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Seler og løbegård?

Startet af lalle4, 25. Februar 2011, kl. 21:39

lille_jill

Man må indrette sig efter ilderen - ilderen indretter sig ikke efter dig !
Mit kollegieværelse er simpelthen så grimt indrettet, men jeg har fået stablet alt mit lort sådan, at ingen ildere kan komme til skade - eller aldrig sig aldrig med en ilder.

Min mor har også sådan en brændeovn med huller i bunden. Der kravler de bare ind og ud af.

Soelberg`s SUN ferret


kunne du evt. tage et par billeder af stue/udestue og brændeovn ??.
Vi har også brændeovn i stuen og det er ikke et problem for ilderne. Det kommer jo selvfølgelig også an på hvilken model brændeovn man har. Den vi har bliver ikke så varm udenpå, og ilderne kan sagtens rende inde under den uden at komme til skade.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Du skal huske, at ilderen skal være sammen med dig... det er ikke nok bare at lukke den ud i kælderen for at den kan undersøge det på egen hånd... Så hvis det er din mening at den skal bruge kælderen til at rende frit, så skal du opholde dig der sammen med ilderen... Specielt hvis du kun skal have en, så er det super vigtigt at du bruger mange mange timer om dagen sammen med den..

lalle4

Citat fra: Namilla Dato 26. Februar 2011, kl. 10:56
Du skal huske, at ilderen skal være sammen med dig... det er ikke nok bare at lukke den ud i kælderen for at den kan undersøge det på egen hånd... Så hvis det er din mening at den skal bruge kælderen til at rende frit, så skal du opholde dig der sammen med ilderen... Specielt hvis du kun skal have en, så er det super vigtigt at du bruger mange mange timer om dagen sammen med den..

Den skulle selvfølgelig ikke rende rundt alene nede i kælderen, det skulle være sammen med mig

lalle4

Jeg kan godt tage nogle billeder af det så i kan se hvad jeg mener.
De kommer ind lidt senere.

lalle4

Her er nogle billeder:
Det er selve brændeovnen



Her hullerne i toppen af brændeovnen og den kan godt blive okay varm



Som i kan se er der helt åbent








så kan i se hvad jeg mener :)

lalle4

Hvorfor vil den ikke vise billederne? Jeg har trykket indsæt billede der hvor man skriver beskeden.....

cibatuchsi

du skal oploade billederne på en anden side først. feks. photobucket.

lalle4

Jeg har prøvet at ligge dem ind igen efter jeg har oplodet dem på photobucket og den viser stadig ikke billederne når jeg ligger dem ind :S

Anne

du skal indsætte linket til billedet på photobucket imellem [ img ] og [ /img ] (uden mellemrum). Som jeg kan se det har du ikke sat linkene ind.


lalle4

http://s1235.photobucket.com/albums/ff424/lalle4/Laller/

Jeg kan altså ikke finde ud af at indsætte billederne men de skulle ligge på dette link :)

NemoToft

#28
Øv, kan stadig ikke se din brændeovn.
Vi har sådan en her

Den er åben i bunden på bagsiden og de kan gå rundt inden under. Heldigvis bliver askeskuffen ikke ret varm. Men den er da monster varm på lågen. Og når den er varm, så rører de bare ikke ved den.
Det har ikke været et problem her hos os, heldigvis  :)

Anne

Citat fra: lalle4 Dato 27. Februar 2011, kl. 13:31
http://s1235.photobucket.com/albums/ff424/lalle4/Laller/

Jeg kan altså ikke finde ud af at indsætte billederne men de skulle ligge på dette link :)

Det gør de ikke, din photoshop er sikkert lukket så alle ikke kan se den. Billederne du skal bruge slutter på .jpg og du kan finde de under billederne på "direct link" som starter på http:// og slutter på .jpg