Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

To standard hanildere

Startet af epinephrine, 27. Marts 2011, kl. 15:10

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Mimse-mia Dato 28. Marts 2011, kl. 20:52
en kast koster 450 og 80 +chip :) og det er ikke længere væk end brande

Hvem dælen kast. så billigt????

KittAnderson

Jamen hvorfor sælger i ham ikke bare til 300,- UDEN vaccine og kastration??
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

epinephrine

400 bliver den endelige pris så. Håber, I kan finde det rimeligt. Coda kommer som regel, når man kalder, og er utrolig dygtig til at stå pænt og længe på bagpoterne.

KittAnderson

Det var flot af dig at tænke på dyrets bedste. Tommel op herfra! :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

epinephrine

Jeg er bare glad for at få hjælp herinde fra. Tak, alle sammen.

lille_thor

Hey ville lige høre om i har sat anonce op i nogle dyrhandleren ? Man kan jo også hænge op i søhesten, petworld og foderlagret oppe på diesel vej :) folk spørger mig nemlig tit når de møder mig rundt om i Kolding hvor man kan finde den slags dyr.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Mimse-mia

A-M-T, Det gør dyrelægen i brande :) han er også dyrelæge for dyrnes beskyttelses internat i brande og han er rigtig sød, og dygtig :) han snittede ozzy og vi fik det til den pris for det var hvad prisen for en kast kostede hos en kat :)
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Mimse-mia Dato 30. Marts 2011, kl. 23:58
A-M-T, Det gør dyrelægen i brande :) han er også dyrelæge for dyrnes beskyttelses internat i brande og han er rigtig sød, og dygtig :) han snittede ozzy og vi fik det til den pris for det var hvad prisen for en kast kostede hos en kat :)

Hold da op, det lyder faktisk for godt til at være sandt!!

Soelberg`s SUN ferret