Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilder bortgives nogle fra sjælland der kan hjælpe

Startet af Mimse-mia, 29. Marts 2011, kl. 13:17

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

cibatuchsi

ved du hvor på sjælland hun befinder sig.
tvivler den bedre halvdel herhjemme vil tage flere dyr ind, da vi har nok lige pt og jo forventer hvalpe. men det er jo bedre at tage hende hjem og finde et ordenligt hjem til hende som man ved vil holde af hende

Mimse-mia

Nej ikke helt bestemt der står bare nordsjælland men har bedt hende om et nummer
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi


cibatuchsi

så har jeg snakket med ejeren af ilderen.
ilderen tilhøre hendes ex-kæreste der havde bedt hende passe den til han fandt et sted at bo, hun har aldrig været sat ind i at passe/håndter den så siden han flyttet er den ikke blevet håndteret. nu vil han ikke ha den tilbage men i stedet for det drager han i krig.  så han har bedt hende finde et andet hjem eller få den aflivet.
Vi har sagt til hende vi godt lige vil se på hende. for uanset om vi tager hende med hjem eller ej skal det tjekkes om hun er i fuld løb og så skal der jo handles udfra det.
så alt i alt står en person med et dyr hun intet kender til. og ja både hun og dyret lider pga det.
men som sagt vi kigger lige forbi hende og ser på den lille pige.

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

cibatuchsi

^^ ja hun havde det ikke godt med det hele. men hun kan ikke gøre andet.
spurgte om hun evt. var int. i at lære at håndter en ilder osv. men hun har selv en masse heste, hund, rotter og et fuldtidsarbejde, så hun ville slet ikke kunne finde tid til også at skulle aktiver lillepigen i flere timer om dagen.
Sidder og er så harm på den kæreste hun havde. :(

cibatuchsi

og er der nogen der gerne vil tage hende til sig men som ikke kan hente hende så kan vi godt ha hende indtil hun kan hentes.


Anne

Åh jeg håber sådan der er nogen der vil have hende!

Mimse-mia

Stakkels pige :( godt hun kom væk fra den idiot af en kæreste :(

Sys også det er flot hun anerkender at tiden ikke er der til den,
Og tak fordi der findes sådan nogle fantastiske mennesker som dig Cibatuchsi
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

KariN

Hvis jeg havde pengene til at få hende snittet kunne vi nok godt tage hende ind og finde et godt hjem til hende, men ja med al den sygdom mine egne lige har været igennem er dyrlæge kontoen mere end tom lige pt.

Håber det bedste for den lille pige
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

#12
Citat fra: Mimse-mia Dato 29. Marts 2011, kl. 14:26
Stakkels pige :( godt hun kom væk fra den idiot af en kæreste :(

Sys også det er flot hun anerkender at tiden ikke er der til den,
Og tak fordi der findes sådan nogle fantastiske mennesker som dig Cibatuchsi
får nok først set på hende i morgen. har lige fået opkald fra vuggestuen om at daniel skal hentes med det samme pga hans astma, som de ikke kan slå ned med hans akutmedicin. så steffen er på vej efter ham og ja så må vi se om vi lige skal et smut på sygehuset med ham.
Men er i kontakt med "ejeren" af ilderen :)

Eliza

Nu har jeg selv tilbudt hjælp til hende, men det har hun så ikke ville tage imod, men håber ilderen får et godt hjem med en ejer der ved hvad de gør..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja

jeg har skrevet til hende, jeg vil gerne give ilderpigen et godt hjem, så nu må vi se om jeg høre fra hende
ejer af 7 dejlige trolde,