Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

3 smukke stk ildere til salg

Startet af metalfreaky, 4. April 2011, kl. 12:26

metalfreaky

Hejsa alle fritte/ildere venner, jeg har 3 stk ildere til salg

Et par brune en standart brun han, og en angora brun hun, de går sammen, de er bakke/bidetrænet og er passet med vacciner og er begge netruliseret, de er lige knapt 4 år. de er van til andre ildere og børn/voksne

de sælges for 2000kr samlet med et stort bur og div tilbehør. for billede eller info kontakt mig

Og så har jeg et skt brun tæve på 1år, ikke netruliseret, med stamtavle og hun er også passet med vacine hun er bakke/bidetrænet, hun er van til andre ildere, børn og voksne.
hun sælges til 2000kr. for billede eller info kontakt mig.

Kun seriøse henvendelser tak!

metalfreaky

Ps, parret med både hannen og tæven kan sælges hver for sig til 1000kr stk.

FerretParadise

Har du ikke nogle billeder af dem du kan smide her i tråden, så folk kan se dem?
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Billeder er en god ting  :D

Og vil jeg lige sige at jeg synes 2000 kr for en 1 årig tæve der ikke er steriliseret er ret dyr  :S

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

metalfreaky

jeg aner ikke hvordan man sætter billede ind, og jeg er villig til at gå lidt ned i pris, jeg er ikke så god til det med stamtavle da da hun er den eneste jeg har haft , jeg overtog hende fra en pige som ikke kunne håndtere hende, så du må godt uddybe hvad du vil vide, vil du vide hvor hun kommer fra?

KittAnderson

Ja det var det jeg gerne ville vide :) - opdrætternavn
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

metalfreaky

Der står Faurholts  opdræt på den:)

KittAnderson

okay. Så er de ra Pernille. Hvad er deres stamtavlenavn ? Så kan vi se tavlen på pernilles hjemmeside.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: metalfreaky Dato  4. April 2011, kl. 12:34
jeg aner ikke hvordan man sætter billede ind, og jeg er villig til at gå lidt ned i pris, jeg er ikke så god til det med stamtavle da da hun er den eneste jeg har haft , jeg overtog hende fra en pige som ikke kunne håndtere hende, så du må godt uddybe hvad du vil vide, vil du vide hvor hun kommer fra?

Hvis du sender billederne til mig kan jeg godt hjælpe dig med at sætte billederne ind. Du kan sende dem til min mail : Darkcrystalferret@gmail.com
Så sætter jeg dem ind for dig  :)

KariN

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at når man sælger dyr med stamtavle så skal opdrætter være med ind over, sådan at opdrætteren ved hvor hvalpene ender henne af :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KittAnderson

Sidst jeg skev til pernille var hun ikke interesseret i at å Zippo og Zita hjem igen. hun har vist ikke plads til flere.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

arg. læste forkert. Selvfølgelig har hun interesse i at vide hvor de ender henne :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

metalfreaky

Har snakket med Pernille fra faurholts, hun er godt klar over jeg sælger hende, og har lovet hun får den nye ejers adresse, så hun ved hvor hun kommer hen.

metalfreaky

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  4. April 2011, kl. 12:47
Citat fra: metalfreaky Dato  4. April 2011, kl. 12:34
jeg aner ikke hvordan man sætter billede ind, og jeg er villig til at gå lidt ned i pris, jeg er ikke så god til det med stamtavle da da hun er den eneste jeg har haft , jeg overtog hende fra en pige som ikke kunne håndtere hende, så du må godt uddybe hvad du vil vide, vil du vide hvor hun kommer fra?

Hvis du sender billederne til mig kan jeg godt hjælpe dig med at sætte billederne ind. Du kan sende dem til min mail : Darkcrystalferret@gmail.com
Så sætter jeg dem ind for dig  :)

Mange tak jeg sender til dig med det samme:)