Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 smukke stk ildere til salg

Startet af metalfreaky, 4. April 2011, kl. 12:26

metalfreaky

Citat fra: FerretParadise Dato  4. April 2011, kl. 12:28
Har du ikke nogle billeder af dem du kan smide her i tråden, så folk kan se dem?

der kommer billede på:)

metalfreaky

Citat fra: KittAnderson Dato  4. April 2011, kl. 12:40
okay. Så er de ra Pernille. Hvad er deres stamtavlenavn ? Så kan vi se tavlen på pernilles hjemmeside.

Hun hedder Raja

Dark Crystal Ferret

Jeg ligger lige billederne af de 3 små totter som lovet.

Billede 1og 2 er den brune standart han Viktor billede 3og 4 er den tæve han går sammen med hun hedder pheobe. billede 5og6 er Tæven Raja














metalfreaky

Slet ingen der vil give mine totter et nyt hjem? vil gerne gå godt ned i pris.

englefugl

de ser rigtig kære ud alle sammen :) men er helt vild med den angorapigen :D ej, jeg skal snart har en ny hvalp, men hun ser da bare så dejlig ud ;) så ved ikke om jeg kan få overtalt kæresten ;) men du bor lidt langt væk :( jeg bor i københavn, men kan godt køre hen til dig en weekend hvis det er, men kan du så gå lidt ned i pris? for det er jo dyrt i benzin :(

englefugl

ups kan se at hun også er lidt gammel, så hvis jeg skal købe hende så bliver du nødt til at gå ned i pris :) men hvorfor skal du egentlig sælge de 3 totter?

metalfreaky

du kan købe pheobe og viktor til 1000kr samlet, ellers kan du komme med et bud hvis det kun er på pheobe.

metalfreaky

de sælges pga tidsmangel, og allergi:,(

englefugl

nu må jeg lige se om jeg får lov hihi :D men vil kun købe pheobe, så når jeg skal køre derover og når hun er lidt gammel, så tænkte jeg på ca 500 kr? :) og det var da ærgeligt med allergien :( de ser nemlig rigtig søde ud alle sammen :)

metalfreaky

hehe vi kan godt sige 500kr hvis du får lov:)

Ja det er rigtig træls men sådan kan det jo gå, og når man så heller ikke har tid til dem så er det bedre at finde nye hjem.

englefugl

okay :D men hvordan var det nu? Var hun vaccineret, chippet og strerilliseret? har hun også stamtavle?  :) og er hun sød?  :dans:

Charlotte

Er du sikker på at der må avles på Raja? Normalt sælges ildere med stamtavler på kontrakt og man må som regel ikke bare avle på dem uden at have opdrætterens tilladelse (nej jeg vil ikke købe hende, jeg undre mig bare).
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

metalfreaky

Nej tak fordi du gjorde mig opmærksom på det, jeg købte hende bare af en der sagde hun godt måtte avles på, men har selv fået kontakt til opdratter nu, og hun bliver netruleseret, og er solgt til et godt hjem. jeg havde ikke så meget forstand på det med tavler, men nu har jeg set hendes kontrakt og stamtavle så tak for det.

Charlotte

Det var godt du fandt ud af det så der ikke bliver nogle problemer for næste ejer. Og det er dejligt at du har solgt hende til et godt hjem. Tillykke med det.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

metalfreaky

Citat fra: englefugl Dato  5. April 2011, kl. 15:42
okay :D men hvordan var det nu? Var hun vaccineret, chippet og strerilliseret? har hun også stamtavle?  :) og er hun sød?  :dans:

hun er netruliseret og vacineret ja, hun er ikke chippet, ja hun er rigtig sød alle elsker hende:)