Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 smukke stk ildere til salg

Startet af metalfreaky, 4. April 2011, kl. 12:26

AlisVolatPropiis

Har Phoebe og Viktor ikke gået sammen det meste af deres liv? Nu kender du dem selvfølgelig bedst, men jeg synes da det er synd at skille dem hvis de er glade for hinanden, ildere viser jo ikke altid hvor tæt knyttede de egentlig er til andre ildere og ejere. Og så forstår jeg ikke helt hvorfor du vælger at sælge to gamle ildere pga tidsmangel og allergi, når du lige har købt en ny han og parret en tæve op.

englefugl

okay så hun bider ikke? altså det gør ikke noget hvis hun gør det i leg eller sådan noget, eller bare en gang imellem. Det er vi vant til herhjemme ;) men hvor har du købt hende henne? hun har ikke stamtavle vel? :D og hun kommer til at gå med 4 andre totter.

metalfreaky


englefugl

det sku da pisse tarveligt at du bare sælger hende for næsen af mig mens vi er ved at aftale noget!! ? hold kæft hvor er det tarveligt. nå men tak for lort siger jeg bare.... det er da noget underligt noget..

Charlotte

Englefugl: Jeg kan godt forstå du er sur men man skiller ikke 2 ildere ad der har gået sammen længe.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Først til mølle gælder jo som regel ikke kæledyr. Det er klart det er synd at du havde glædet dig til at få dem, men hvis der bød sig et hjem der kunen have begge, så er det da klart at de kom derhen. man må jo tænke på dyrenes bedste.

Randi

Jeg er så den tidligere ejer af både Phoebe og Viktor.. Måske du skulle have kontaktet mig først TINA inden du satte dem til salg for så vidt jeg husker så aftalte vi at jeg skulle informeres om hvis de skulle videre eller købe dem tilbage ! jeg er på din facebook profil, men du har ik engang kontaktet mig ? WTF jeg er rasende og ked af det..... jeg er her til aften blevet kontaktet af phoebes nye ejer fordi hun havde spørgsmål ... først oplyser du om at dyrene er 4 år, phoebe er fra juni 05 Viktor fra august o5.. Og det VED du, for du fik papir med på¨dem... papir som du desuden ikke har givet køberen med ! O.o  ej informereret hende om at phoebe er døv.. Viktor vides ikke hvor er nu men der er blevet hørt at han er ``sluppet fri`` i varde...  Jeg var fuldstændig fustreret og tudefærdig da jeg hørte det i aftes og mit hjerte er knust over at de to gamle totter som er opvokset sammen nu er skildt af og vigger nu måske går uden varme og mad rundt i varde... i kan kyle mig ud for den her besked i dont give a fuck... men Du burde fanme skamme dig ... føj siger jeg bare !!!!

Malene

:S Stakkels ildere! Men du skal nok ikke regne med at metalfreaky vil svare, for hun har ikke været online i snart tre måneder.

Og nej, du bliver ikke smidt ud for at skrive sådan et indlæg ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Randi

Er jeg godt klar over men har skam også skrevet til hende på hendes facebook væg og raset godt ud og derefter slettet spaden... Der er jo desværre ik så meget jeg kan gøre ved det...  Eller det skal lige siges jeg muligvis har fundet adressen på viktors nye ejer som jeg jo har hørt har sluppet ham fri.. Jeg har prøvet at kontakte hende for at høre om det er sandt eller om han har det godt.. Og jeg vil med glæde tag derned og banke på på hendes dør for at finde ud af det... Phoebe har det jo heldigvis godt.. Og sætter stor pris på hendes nye ejer fandt mig og kontaktede mig..

ninaliv

puha søde jeg føler med dig..... kram NIna

Randi