Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lille smuk ilder pige søger nyt blivende hjem

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. Maj 2011, kl. 16:23

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Starshineferrets Dato 25. Maj 2011, kl. 23:45
Om hon nu är anmäld till Petfoods, men någon kan erbjuda henne ett livslångt hem, är det inte då bättre att hon får flytta nu, men att nya ägaren kommer och ställer ut henne på utställningen istället? Bara en fundering från min sida... blir man förälskad i en viss iller vill man ju gärna ha hem den så fort som möjligt... och inte vänta längre än nödvändigt, dessutom kan det ju vara bättre för illern att få flytta innan de känner sig alltfö hemmastadda igen. Dessutom kan det ju bli svårt eftersom valpsäsonge är i full gång, och ja, det finns ju en del frestelser :D

Jeg forstår udemærket hvad du mener Sara. Men det som ligger til grund for vores beslutning er også i forhold til at Aysiha fik en implantat lige kort tid før vi fik hende hjem. Hvad gør hun er falsk drægtig. Udover det så vil hun jo efterfølgende blive hvalpesyg går jeg udfra. Og disse to ting spiller meget ind i vores beslutning.
Det er meget vigtig for os at Aysiha og hendes nye famlie får det bedste indtryk af hinanden til at starte med. Ikke mindst når det handler om et hjem hvor der er ilder i forvejen.
En flok totter der pludselig skal dele hjem med en tæve der er hvalpe syg og sær, tænker jeg kun der ville komme problemer ud af. Både for dem men også for Aysiha og hendes nye familie. Derfor vil vi heller vendte med at sælge hende nu, og så give alle i den nye familie den bedste oplevelse når det kommer.
For os handler det meget mere om et godt hjem end om et hurtigt salg, hvis du forstår. Jeg er lige glad med hvor lang tid der vil gå før det helt rigtige dukker op for aysiha. (hvad jeg i øvrigt tror der allerede er)
Aysiha skal ikke være rygge rundt ilder.. never ever!! Og kan en person stå ved de vil have hende i den tid det handler om her, jamen så stoler jeg også på de vil beholde aysiha altid.
Jeg ved godt meget kan ske.. Men i dette tilfælde så betyder Aysiha altså 1000 gange mere for os, end et hurtigt salg og penge osv.
Og jeg er nu heller ikke så bekymret for om hun bliver solgt. det tror jeg nu nok hun skal blive.  ;)

Sølvsten

Jeg kan godt forstå dine bekymringer med hende, men du skal jo også tænke på at hun jo bliver tæt knyttet til jer i den tid og så skal hun lige pludselig til at skifte hjem igen.

Ida

Jeg tror faktisk også at hun vil blive tættere knyttet til jer jo længere tid hun bliver der og så er det jo næsten synd at sælge hende videre, men jeg forstår godt din bekymring. Hvis det nu skulle være, så ville jeg rigtig gerne besøge dig og se hende. Jeg har allerede taget beslutningen om, at jeg vil have hende. Jeg var solgt lige da jeg så hende. Så faktisk vil jeg blive glad hvis vi kunne finde en dag hvor jeg kunne besøge hende.

Dark Crystal Ferret

Cleopatra Aysiha er hermed solgt :)
Tråden kan låses