Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Basse søger nyt hjem

Startet af Rokkie, 5. Juni 2011, kl. 21:12

Minority ferrets

Citat fra: lille_thor Dato  7. Juni 2011, kl. 21:47
Jeg vil ikke mene den er pastel. Det ser ud til den er det der hedder blaize eller noget i den stil.

Blaze er en aftegning ikke en farve :P det kan forekomme ved de fleste farver så jeg tror nu hun har ret Katrine ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

Den er pastel, med aftegnene, blaze,bib og mitt

MicheleL

Hej :)

Er du kommet af med ham?

Ida

#18
Citat fra: Eliza Dato  7. Juni 2011, kl. 14:04
Nu mener jeg så bare at anskaffer man sig et dyr så har man pligt til at få det til at lykkes. Dyret har jo ikke selv valgt det. Man burde have med i sine overvejelser hvad man ville gøre hvis man gik fra hinanden også selvom man regner med altid at skulle være sammen.
Jeg ved så godt at langt fra alle har den indstilling til dyr desværre  :( men det er altid dyrene der bliver tabere

Jeg forstår godt, hvad du mener. Min kæreste og jeg købte jo mine to putter og vi har klart aftalt, at hvis vi går fra hinanden, så beholder jeg dem. Og Aysiha som nu også er blevet en del af flokken. Synes også det er synd når dyr bliver flyttet fra hjem til hjem, men i det mindste så går de fleste op i at de kommer i gode hjem hvor de vil være tilpas. Sådan har mit indtryk altid været.
Men lige meget hvad der sker, så ville jeg ikke kunne skille mig af med mine dyr fordi jeg ikke kan undvære dem plus jeg ikke kan lide at de skal undvære mig. (Ja, mener altid at jeg kender mine dyr bedst og derfor skal de være hos mig..... Overbeskyttende mor).
Men det er også en god ting at jeg har det sådan, fordi så skaffer jeg mig ikke dyr hvis der er en chance for, at jeg ikke kan have dem fordi ellers bliver jeg jo helt knust hvis jeg skal give dem videre.

Rokkie

Citat fra: MicheleL Dato 21. Juni 2011, kl. 00:15
Hej :)

Er du kommet af med ham?

Nej, det er jeg ikke.

Jeg beklager det sene svar, der er kommet lidt i vejen her på det sidste ;)
Jeg havde fundet et sted til ham, men dem har jeg ikke hørt fra i noget tid. Så jeg går ud fra at han stadig mangler et hjem, desværre.

Jeg håber dog stadig på at vi finder et godt hjem til ham :)

MicheleL

Jeg har lige fået et "feriebarn", som måske skal blive, også efter ferien. Så kan desværre ik ta ham.. Han ser ellers dejlig ud, selvom han er lidt kvabset ;-)

AlisVolatPropiis

Han er da ikke ret kvabset for en ilder i vinterform.... o.O

MicheleL

Nej, det ka godt være han ik er nu :) Men der var et billede hvor han så lidt tyk ud, men det ka self være måden han ligger på :))

Dyrenørden


Rokkie

Nej han er ikke solgt endnu.

Og ja, han er lidt chubby, som billederne viser. Han er dog blevet meget mindre efter vi fik ham. Lidt motion gør meget ved det hehe

PiaLyng

Han ser så forfærdeligt dejlig ud :love:

Rokkie


Dyrenørden

Dejligt at høre han har fundet et nyt hjem :)