Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ilder indfanget i Horsens

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 15. Juni 2011, kl. 13:35

Soelberg`s SUN ferret


Jeg er lige blevet ringet op af dyrenes beskyttelse

De har fået en ilder ind, som er indfanget omkring sygehus området her i Horsens. Den bliver slået op på deres hjemmeside.

Det er vist en standard tæve, meget tam. Så mangler du din ilder, eller ved du hvem den tilhører. Så kontakt dyrenes beskyttelse.

Hvis ingen henvender sig, kommer den herhjem og gå, så må vi se hvad der videre sker  :love:

Bawa

Håber ejer bliver fundet hurtigst muligt :(

Soelberg`s SUN ferret


tzari



Hun er i tvivl om det er en han eller tæve. Ilderen lugter en del, men det gør ildere jo tit for folk der ikke er vant til dem. Bad hende mærke efter penis knoglen så men hun kunne intet mærke, har bedt om et billede af maven så vi kan se der.
Ilderen er ikke chippet.
Udfra billeder vil jeg mene det kan være begge køn selvom den er lidt bred af en tæve...men det er der jo nogle der er  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

MulleMille


Stakkels den, håber ejer kommer... Har forhørt mig hos venner og bekendte, ingen af dem der mangler en ilder...
Men lyder godt at du vil give den et godt hjem ellers :)