Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nogle der kender Malou?

Startet af RockaHulla, 15. Februar 2009, kl. 16:48

RockaHulla

Hej alle,
Jeg skriver på vegne af en veninde, der blev nødt til at gå af med hendes højtelskede ilder Malou.
Malou er en lille standard pige, der blev afleveret på Dyreværnet. Det er ca 1+ år siden.
Af hvad jeg har hørt, skulle hun nu bo i Glostrup, vist nok hos et par.

Skriv endelig, hvis der er en derude, der ved noget.
Dette er bare for at min veninde kan få lidt fred i sindet :)

Emmadyhr

Altså jeg kan godt huske en standart pige der hed Malou..Men er bare ikke sikker på om det er hende i søger.Hun blev solgt rigtig mange gange på ilderforum.Eller hun kom ud i mange nye hjem på ret kort tid.Det var nogenlunde samtidig med at jeg fik min standart dreng Mikey som hed Duff dengang,som jo også havde mange hjem før han kom hos mig,derfor tænkte jeg meget på den her pige.Men jeg tror ikke det er hende.Og jeg kan heller ikke huske hvem der endte med at få hende eller hvordan det gik hende.Så jeg kan ikke rigtig hjælpe

RockaHulla

Ej, hvor trist. Jeg håber da ikke det er hende  :nej:
Jeg ved at Malou var på prøve i 1 eller 2 hjem, inden hun kom ud på Dyreværnet..Men øv jeg håber da ikke hun blev kaste-rundt ilder  :'(

Amazing Ferret

Jeg ved der var en fra Køge der hed My Malabu Girl som solgte en Malou på et tidspunkt, men jeg ved så ikke om det er hende. Og den blev vist solgt frem og tilbage

RockaHulla

Jamen, det er hende. My_maloubu_girl er min veninde og da hun ikke kunne få hende solgt, blev hun nødt til at aflevere hende på Dyreværnet.
Men det der var frem og tilbage var før hun kom på internat. Vil da ihvertfald håbe! :ja:

Amazing Ferret

Har hun prøvet at kontakte det dyreværn hvor Malou kom til? Måske de ved noget

RockaHulla

De må ikke give informationer videre, derfor jeg lige ville prøve her for hende :)