Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fordomsfuld overfor mine ildere

Startet af Ida, 11. Juli 2011, kl. 13:42

Ida

Maria: det er mærkeligt fordi min mor prøver også at overbevise mig at de skal stå i haven, men hun har været rigtigt efter mig med aysiha fordi hun havde en speciel lugt som jeg mistænker hun havde fordi hun var hvalpesyg. Nu lugter hun mest når hun er rigtigt glad, men sådan er det jo. Hun kan ikke forstå at jeg allerede har knyttet mig følesesmæssigt til hende. Det er bare som om hun ikke forstår dyr og det er egentlig okay fordi jeg er personligt ligeglad, men når hun holder sig for næsen og nærmest hyperventilere for at få luft bliver jeg en smule ked af det.
Hun købte endda nyt tøj den dag så jeg ikke lugtede af det mere.

Eliza

Da du fik hende var hun jo først på vej ud af løb og havde stadig en masse hormoner i kroppen og så lugter de mere..

Hvis hun køber nyt tøj til dig så nyd det, så kan det da være ligemeget om det var fordi hun har bildt sig selv ind at du lugter så meget  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ida

Citat fra: Eliza Dato 24. Juli 2011, kl. 12:23
Da du fik hende var hun jo først på vej ud af løb og havde stadig en masse hormoner i kroppen og så lugter de mere..

Hvis hun køber nyt tøj til dig så nyd det, så kan det da være ligemeget om det var fordi hun har bildt sig selv ind at du lugter så meget  :lol:

Ja ja. Jeg ved det jo godt :D overvejer jo også at "smøre" mig ind i søde aysiha så jeg kan få en til kjole:)