Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ska utställningar straffas?

Startet af Starshineferrets, 19. August 2011, kl. 18:12

Shamua

Maria, du kan umuligt kende hele historien/problematikken, og samtidig sige som du gør. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Vh. Marianne

Shamua

Og så synes jeg simpelthen det er så latterligt, at i siger at folk er barnlige, fordi de ikke vil deltage på en udstilling. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Hvis man ikke vil bruge flere tusinde kroner på noget man ikke tror bliver hyggeligt, så har jeg sådan set fuld forståelse for det. Også selvom det rent faktisk er gået ud over mig.

Vh. Marianne

Emils far

Citat fra: Shamua Dato 21. August 2011, kl. 17:09
Og så synes jeg simpelthen det er så latterligt, at i siger at folk er barnlige, fordi de ikke vil deltage på en udstilling. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Hvis man ikke vil bruge flere tusinde kroner på noget man ikke tror bliver hyggeligt, så har jeg sådan set fuld forståelse for det. Også selvom det rent faktisk er gået ud over mig.
Hvis du henviser til min påstand hvor jeg skriver at det er latterligt at ikke komme pga. Olsen..Tja jeg skrev at det er latterligt, og ikke barnsligt da børn nok ikke er nede på det nivå ved at være barslig. Det er i min verden et "hedersord" at være barnslig..

Men det er jo nogen kællinger i miljøet, og de skal man helst holde en arms avstand fra. Hvis man det ene øjeblik bruger en masse tid og energi på at ringe rundt og fortælle om en eller anden sag rundt Olsen, som ikke berører en selv direkte, eller ikke har noget med en selv at gøre, da er man en kælling. Når det så nu viser sig at ens kællingopførsel måske så fortsetter ved at ikke komme på næste udstilling, ja så er man sku da langt ude at køre...

Hvad med at kun at konsentrere sig om ens eget og sine venner istedet for at skal danne fronter for og imod det ene eller andre...jeg synes selv at Olsen er nogen idioter i angældende sag, men det er nu ikke vigtigt hvad jeg synes om dem, jeg klarer fint at si hej til dem og ellers lade dem være i fred..

Starshineferrets

ska ärligt säga att jag tar väldigt illa vid mig av kommentarer här i tråden som insinuerar att man inte tror att Classic blir en trevlig utställning. Tack för förtroendet säger väl vi arrangörer ;) Man kan aldrig på förhand veta hur en utställning avlöper, om den blir lyckad eller ej, men att redan på förhand ha bestämt sig för att en utställning antagligen inte blir trevlig ser jag som en rejäl käftsmäll och som ett oerhört respektlöst antagande. Ge folk the benefit of a doubt.  Flera utav oss som är med och arrangerar Classic är bland dem som deltagit på flest utställningar runt om i Skandinavien, Vi har även varit med och arrangerat ett flertal utställningar tidigare, och har utöver det god vana även vad gäller att arrangera andra evenemang, vilket innebär att vi inte är fullständiga amatörer när det kommer till kritan. Classic har ursprungligen planerats i över 3 år, men det är först nu vi har haft ork och tid och kommit igång med det hela - men ja, att bli dömda på förhand som en utställning som riskerar att bli tråkig eller bara inte trevlig känns ju fantastiskt motiverande...

Vill man inte delta på en utställning, eller om man inte kan pga olika skäl, så är ju det helt okej, man kan inte vara med på allt. Men varför anmäla sig då överhuvudtaget? Varför sitta och säga att man ser fram emot utställningen, när detta plötsligt inte är sant längre?

Tycker att det är oerhört trist och tragiskt att vi, eller andra utställningar skall få betala priset för att folk inte kan uppföra sig civiliserat.

Anne

Jeg synes i alle sammen skal sponsere at jeg kan komme derover, så skal jeg nok bage kage og fortælle molbohistorier så det bliver rigtigt sjovt!

(anyone?)

Starshineferrets

Citat fra: Anne Dato 21. August 2011, kl. 19:43
Jeg synes i alle sammen skal sponsere at jeg kan komme derover, så skal jeg nok bage kage og fortælle molbohistorier så det bliver rigtigt sjovt!

(anyone?)

HAHAHA i'm in! :P

PiaLyng

Jeg synes da ikke en udstilling skal straffes, men vi kan da heller ikke brokke os over folk, vælger at trække sig for at sikre andre får en god dag :fnis:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 21. August 2011, kl. 17:05
Maria, du kan umuligt kende hele historien/problematikken, og samtidig sige som du gør. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Hvorfor og hvad får dig til at sige du ikke mener det?
Jeg kender historien fra begge sider - altså både Olsens del af den og fra Petfoods side af den.
Uanset hvad - så kan jeg sige jeg hele vejen har haft min engen mening om sagen. Ikke begrundet på personer, men min egen!

Udover det er jeg jo også af den mening at selvom man ikke altid er enig med sine venner, så kan man godt holde et godt og stærkt venskab med dem :)

Og nej Shamua, jeg mener ikke du er barnlig. det har jeg heller ikke sagt du er, og vil ikke sige.
Jeg mener at det er at tale ned til voksne mennesker hvis man kalder dem barnlig. Men at jeg hentyder til mine børn er ikke ensbetydende med jeg mener folk som enkelt personer, men handlinger jeg støder på hos mine børn og ofte også i ilder verden. Jeg taler ikke om enkelt personer. Som jeg skrev aner jeg ikke hvem det her handler om. Udover det går lidt op for mig du er blandt?  :-$ Og jeg er ked af hvis jeg skriver noget du bliver ked af, eller andre. Det er ikke min mening med det :)
Jeg syndes bare stadig det er synd det går udover uskyldige udstillinger der er lavet til glæde for os.

Men vi lever i et frit land, og det ét frit om man vel deltage. Den frihed har vi  alle både før tilmeldinger og efter.

Shamua

#38
Sara: Sidder du og siger jeg kritiserer jeres udstilling? For det kan jeg skam ikke lige se jeg gør. Hvis jeg ikke kunne li den udstilling havde jeg nok aldrig meldt mig til, tværtimod glæder jeg mig faktisk :) ... Jeg kritiserer folk der ikke kan acceptere at nogle folk ikke har lyst/kan deltage af flere årsager som slet ikke er kendte i denne tråd og andre steder overhovedet.

Maria: Jeg deltager skam på Classic Ferret og jeg mig rigtig meget :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Hvor mange er det der har meldt fra??? Jeg kan godt se at det er et problem hvis det er mange, men hvis det bare er en eller to er problemet jo ikke så stort. Men hvad kan man egentligt gøre? Hvis folk ikke har lyst synes jeg da heller ikke de skal komme.

Cille

Citat fra: Sølvsten Dato 22. August 2011, kl. 09:00
Hvor mange er det der har meldt fra??? Jeg kan godt se at det er et problem hvis det er mange, men hvis det bare er en eller to er problemet jo ikke så stort. Men hvad kan man egentligt gøre? Hvis folk ikke har lyst synes jeg da heller ikke de skal komme.

Den har jeg også tænkt over, og det kan da ikke være danskerne der holder udstillingen kørende... for så mange dansker kommer der vel heller ikke :S

Men ellers synes jeg da bare folk den dag skal pakke sure mine ned og hygge sig :D... og ja kan man ikke,så er det nok også bedre selv at blive væk :)