Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Standard fritte sælges

Startet af mrbigbrother, 6. September 2011, kl. 09:12

mrbigbrother

Vi fik fritten Boxee (3 måneder gammel) for få dage siden og har prøvet at vænne ham til at være en del af vores hundehjem, men det er ikke gået som vi ville. Derfor synes vi det er bedst for Boxee, at han får et hjem evt. med andre fritter.

Vi har et bur til ham plus en smart hængekøje, sele, kattebakke og kattesand(CATSAN) samt fritte foder. Alt sammen for 1300 kr



KittAnderson

Hvis det kun er få dage siden i fik ham, synes jeg da i skal forsøge lidt mere :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sølvsten

Jeg bor i Jonstrup og vil da gerne hjælpe med at se hvad I kan gøre. Hvis du er interesseret i det?

mrbigbrother

Tror bare vi har fundet ud af det er hunde vi vil have i vores liv. Så vil egentlig bare finde et godt sted til ham. Han er dog skøn skør basse :)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

mrbigbrother

Det ligger lidt ved siden Ballerup

Se evt her: http://g.co/maps/dcg3

Dyrenørden

Håber i finder et godt hjem til ham og lærer lige at undersøge tingene ordentligt inden man anskaffer sig dyr så dette ikke sker igen :)

mrbigbrother

Hvem giver dig ret til at skrive sådan noget.. Hvem tror du du er?? Fuck off.. get a life

Barky

Citat fra: mrbigbrother Dato  6. September 2011, kl. 13:43
Hvem giver dig ret til at skrive sådan noget.. Hvem tror du du er?? Fuck off.. get a life

Jeg må nu give Dyrenørden ret.. Det er da synd for sådan en lille fyr at være et fejlkøb, det kunne have været undgået.

Og så taler vi altså pænt til hinanden herinde, der er slet ikke nogen grund til at blive så personlig.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

#9
Citat fra: mrbigbrother Dato  6. September 2011, kl. 13:43
Hvem giver dig ret til at skrive sådan noget.. Hvem tror du du er?? Fuck off.. get a life

Prøv lige selv at overveje dit sprog!

Folk har ret til at stille sig uforstående overfor de ting man skriver på nettet og ja der er mange der køber en ilder fordi de ser skide søde ud, men når man så finder ud af hvad det faktisk kræver så var det ikke lige sagen alligevel.

Der er flere herinde der kan få hunde og ildere til at gå sammen uden problemer fordi de faktisk har sat sig ind i hvad begge dyre-arter kræver og hvad man skal være lidt påpasselig med.

F.eks. er jagthunde og ildere ofte en rigtig dårlig blanding.. Nu siger jeg ikke at jeres er jagthunde, men sådanne ting skal undersøges før man køber et nyt dyr, ellers ender det ene dyr som kastebold = taberen pga. af ejerens beslutninger

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mrbigbrother

Jeg skal skam nok skrive pænt hvis folk lader vær med at blande sig ..

Jeg sidder ikke og bruger min tid på at kommentere andres indlæg, man burde have meget andet bedre at tage sig til :)

mrbigbrother

I burde have andet at lave..? Jeg vil bare sælge min fritte ikke andet...

Dark Crystal Ferret

Citat fra: mrbigbrother Dato  6. September 2011, kl. 13:43
Hvem giver dig ret til at skrive sådan noget.. Hvem tror du du er?? Fuck off.. get a life

Øhhh godt så :S !!! Der er da ingen grund til at hisse sig sådan op?? :o
Jeg syndes da Dyrenørden har ret i man skal undersøge det før køb af hvad end du måtte købe af kæledyr. Uanset om vi taler mus,katte,hunde eller andet, så er det bedste altid at undersøge hvad dyret har brug for og pleje af det! ;)

Barky

Citat fra: mrbigbrother Dato  6. September 2011, kl. 13:54
Jeg skal skam nok skrive pænt hvis folk lader vær med at blande sig ..

Jeg sidder ikke og bruger min tid på at kommentere andres indlæg, man burde have meget andet bedre at tage sig til :)


Så jeg tager fejl i min antagelse om at du netop har kommenteret mit og KariN's indlæg... Heeelt ærligt, har du ikke noget bedre at tage dig til? :P
(*hint hint* på et debat forum debatterer man, hvilket også betyder at man kommenterer andres indlæg. Tænk før du skriver.)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

#14
Nu er det bare sådan at du er på et forum for ILDER-mennesker!!

Vi vil selvfølgelig allesammen de små kræ det bedste og du kan ikke undgå at folk undrer sig og stiller spørgsmål til dit salg af ilderen, når i kun har haft ham i et par dage. Sammenførsler af ildere kan tage laaaaang tid og når det så er en sammenførsel med en helt anden dyreart kan det tage endnu længere tid. Man kan desværre ikke forvente at dyr af forskellige arter bare kan enes og elsker hinanden med det samme. Det ville jo også gælde hvis det var en hund og kat man ville have til at gå sammen.

Det er rigtig godt at du vælger at sælge ham herinde frem for på den blå avis eller gul og gratis hvor mange bare køber en ilder fordi den ser sød ud og det kunne være sjovt. Men derfor kan du altså godt svare folk ordentligt på deres spørgsmål. :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3