Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så kom Peanut hjem igen

Startet af Amazing Ferret, 29. September 2011, kl. 18:25

Amazing Ferret

Jeg mistede jo min elskede dreng Peanut for knap en måned siden og nu har jeg fået hans urne hjem. Jeg har så lavet et lille alter til ham <3 <3




Mimse-mia

Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Lena og Peter

Velkommen hjem, Peanut.

Hvor er det bare en smuk mindeplads du har fået lavet til ham..  :'(

FerretParadise

Jeg synes det ser rigtig godt ud.
Og så er jeg helt vild med urnen, den er skide flot.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Tak skal i have.
Det betyder rigtig meget for mig at han nu er tilbage hos mig og jeg kan mindes ham hver eneste dag

FerretParadise

Ja jeg kender kun alt for godt den følelse, at det er dejligt at få dem hjem, hjem hvor de hører til.
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Hvor er det bare dejligt at du har fået ham hjem hvor han hører til. Jeg synes det er virkelig smukt hans alter!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret


katja

rigtig smukt, dejligt han er der hverdag
ejer af 7 dejlige trolde,

Mustela

 <3  <3  <3 Hvor dejligt at se han atter er hjemme, og hos dem han elsker, og dem der elsker ham  <3  <3  <3

Jeg syns dit alter er meget smukt, så det passer rigtig godt til ham  <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Amazing Ferret


Anne

Jeg synes det er en virkelig flot og speciel urne du har fået til ham.

Sølvsten

#13
Det er en rigtig flot urne du har valgt til ham. Godt at du har ham lidt hos dig igen.