Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ferretopia forsvinder!

Startet af mette11, 31. Oktober 2011, kl. 20:42

mette11

Jeg har de sidste par dage haft problemer med at ferretopia er forsvundet for mig...jeg kommer til en domæne-side og andre sære sider!  :( Nogen der kan sige hvorfor...

Dyrenørden

Arg. Sikke en overskrift! Troede lige siden ville lukke helt ;) Jeg har ingen problemer haft

mette11

Sorry... :-$ Det havde jeg ikke lige tænkt over...men det kan jeg da godt se er lidt uheldigt skrevet  :-$

Malene

Har det ikke kun været siden i går?
Jeg fik fornyet domænet i går og det var lidt noget bøvl fordi det er et .eu og det tager 24-72 timer før det virker ordentligt. Jeg forstår dog ikke hvorfor det skiftevis virker og ikke virker. Det kan jeg ikke huske at jeg har oplevet før, så jeg skal lige have fundet ud af om det er normalt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Jeg kan faktisk ikke huske hvilke dage der har været problemer, men det har helt sikkert været både i går og i dag. Tidligere i dag kunne jeg godt kommer på, så kunne jeg ikke og så kunne jeg godt...så for mig har det været lidt op og ned...

Beate

puha...fikk nesten hjertet i halsen af overskriften  :fnis:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

PiaLyng

Jeg har INGEN problemer haft :)!

Men har lige fået afvide at en har haft problemer siden fredags :/

Malene

Hva'? Siden i fredags? Det forstår jeg ikke.

Jeg har snakket med kundeservice og det er normalt. Det er noget med domænet og navneserverne og der kan som sagt, gå op til 72 timer inden det fungerer optimalt.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.