Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

First Class Ferret

Startet af Shamua, 25. November 2011, kl. 17:25

Shamua

Hej allesammen,

Vi har længe snakket om at lave en udstilling mere, og nu var lysten der lige. Så her kommer First Class Ferret.

Udstillingen finder sted d. 7 januar 2012 i Assens ved Mariager.

Tilmeldingen er åben og i kan finde tilmeldingsblanketten her: http://fcferrets.jimdo.com/tilmelding-betaling/

Vi beder jer læse hjemmesiden godt i gennem, da dette er en hyggelig og anderledes udstilling.

Mvh. Mette Beltoft, Hanne Cilleborg, Anja Steiner og Marianne Eriksen

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jaaaa..... En ny udstilling... Elsker nye udstillinger... Må skynde mig og tilmelde os... :dans:

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Julie


Amazing Ferret

Super skønt med en udstilling der ikke er så langt væk  :dans: :dans:

Louise V

Ej hvor spænde :D det så fedt i tager interativ til det :)

Anne

Argh stress! Men har da sendt en tilmelding afsted nu. Det er en time herfra så det klarer jeg nok lige.

FerretParadise

Jeg har heldigvis fået pladser.  :)

Er det muligt at overnatte i hallen??? Krydser fingre alt det jeg kan...
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Jeg har mulighed for at have 1-2 overnattende. Man skal dog bare selv medbringe noget at sove på og sove med og der er kun plads til 2-3 løbegårde

Cille

Vi har snakket med dem ang overnatning og har aftalt at folk indtil vidre kan overnatte i Hallen fra fredag til lørdag.... og skulle det være nødvendigt kan vi også nok finde ud af det fra lørdag til søndag.
Da vi er en lille udstilling er vores mål nu at det ikke skal trækker vildt langt ud lørdag... men igen, så har vi jo før set at det ikke altid holder stik

Jeg ligger selv hus til, men så skal folk bare finde ud af at enes :lol:
Mine 2 gæste rum er booket op. Plus den en af mine sofaer.
Så der en sofa ledig, og gulv plads i stuen.
Der kan stilles ca. 6-8 løbegårde op (kun 8 panelers).
Jeg har også et par tomme bure der kan lånes ud til gæster..... jeg ved at der lørdag nok kører 1-2 hjem af de hold jeg har haft til overnatning.
Så der ville blive lidt fri plads her hos mig

lille_jill

Jeg vil gerne booke en sofa :)

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato 25. November 2011, kl. 19:37
Vi har snakket med dem ang overnatning og har aftalt at folk indtil vidre kan overnatte i Hallen fra fredag til lørdag.... og skulle det være nødvendigt kan vi også nok finde ud af det fra lørdag til søndag.
Da vi er en lille udstilling er vores mål nu at det ikke skal trækker vildt langt ud lørdag... men igen, så har vi jo før set at det ikke altid holder stik
Nu bliver jeg en smule forvirret, for jeg har fået afvide af jer i en mail, at man godt kan overnatte lørdag til søndag, og at I var ved at undersøge nu, om det også ville være muligt at overnatte der fra fredag til lørdag.
Ihvertfald håber jeg på, at det vil være muligt begge nætter, det ville gøre det hele meget letter og billigere for mig og Christina der jo kører sammen.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

åh. jeg skal have sterriliseret misser den 6. Hmm. dem kan min kæreste nok godt passe :)

lille_jill

Ih.. håber ikek at der bliver booket helt op, for kan ikke komme ind i min hotmail og sende tilmeldingen :(

Dyrenørden

Fedt! Har sendt en tilmelding så håber der er pladser ;) Er spændt på hvad de siger til Paya denne gang hun har fået en lækker lækker vinterpels :)