Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Rosetter fra julefrittevitten.

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 9. December 2011, kl. 12:40

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja de var skide flotte og jeg er lige ved at hænge dem op ved siden af de andre! Men desværre sidder papirsklipsene ikke fast!  Det r kun en ud af de 4 jeg vandt det er limet ordentligt fast! Det er bestemt ikke en klage, det var mere for at man var opmærksom på det hvis der skal laves igen ;) jeg limer dem selvf bare på selv værre er det jo ikke det var bare så man er opmærksom på det!             
Ved ikke om andre har oplevet det samme eller jeg bare har været rigtig " uheldig".

Amazing Ferret

Jeg bruger aldrig de der clips. Jeg sætter mine op med det der underlige klister man kalder snot :fnis:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. December 2011, kl. 13:29
Jeg bruger aldrig de der clips. Jeg sætter mine op med det der underlige klister man kalder snot :fnis:
Ja okay det kan man os. Jeg hænger dem op på søm, vores vægge kan bare ikke tåle abesnot. Vi har savsmuldstapet så hvis det hænger for længe river det tapetet med os. Så jeg må bruge søm! Det var nu heller ikke alternative måder at hænge dem op på jeg havde til hensigt med tråden;0) For jeg limer dem bare selv på igen. Det var mere så man var opmærksom på at lime dem bedre fast næste gang!

englefugl

Jeg oplevede også det samme med de fleste af mine :)