Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvilken af dine ilderer ligner du mest?

Startet af Emmadyhr, 12. Marts 2009, kl. 15:44

Emmadyhr

(Jeg laver lige en tråd her som er tyv stjålet fra et andet forum.Men vi har jo nogle bruger her på det her forum der ikke kommer på Klikken :fnis:)

Hvilken af dine ilder ligner du mest? Vi der har mere end en ilder kan jo klart se de har meget forskellige  personlighed..
Kom gerne med en forklaring på hvorfor du mener at lige den ilder, ligner dig mest :dans:

Jeg tror jeg ligner Oliver mest.

Oliver finder sig i alt for meget.Han elsker børn/ hvalpe og elsker at være en kærlig dreng ved dem,De bliver alle sammen vasket og plejet om morgen og han holder øje med at de alle sammen er okay..Men Oliver har også sine egne meninger om alt ting.Vil han ikke havde den godbid eller er det noget der ikke passer ham,så går han sin vej! Oliver er også en meget krælig dreng.Han elsker at nusse og være sød ved alle der kommer på besøg.
Derfor tror jeg Oliver passer bedst på mig..



Amazing Ferret

Jeg har ikke en ilder jeg ligner mest...jeg er sådan lidt af en blanding mellem mine tror jeg

Peanut - Overvægtig, sær, bider fra sig
Lina - en enspænder
Izzy - Kan være bitchy når man træder på hende
Sammy - Er bare general underlig
Emil - Der er vist ikke nogen sammenligning

lille_jill

Nu har jeg jo kun Chucky. Det der dog svært at finde ud af, om han efterligner mig eller om jeg efterligner ham.
fx:
Vi går altid på toilettet sammen om morgenen
Han ville gerne sove hele dagen
Gemmer helst sine forbudte godbidder og spiser dem i smug
Læsser alt rodet ned under sengen, hvor man ikke kan se det
Nyder at sove i busser og toge
Er rimeligt bange for bitchy tøser

Anne

Den ilder jeg ligner mest må være my.
Hun er intelligent, lærer hurtigt
Har temperament og meget slem da hun var yngre.

Men ellers så kan jeg ikke forklare hvorfor rigtigt. Hun er ret social men engang imellem hygger hun sig bedst alene. Hun kan finde på at brokke sig og hvæse hvis man ser hened gøre noget hun ikke må eller hvis hun bare synes man er dum, men det er hurtigt glemt, bare man ikke selv bærer nag.


Soelberg`s SUN ferret



hmm tjaaaa tror det må blive en blanding mellem Grola og Eros  :fnis:

Grola : lille og kompakt - lidt skæve ben - kæfter op altid/båtter evig og altid - altid godt humør

Eros : tyk - doven - elsker at ligge på ryggen hele dagen og sove  :zz: - gumpetung