Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ny ilder

Startet af Peewit, 27. Marts 2009, kl. 16:56

Peewit

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad i gør for at få en ny ilder til at føle sig velkommen og falde til hurtigt?
Og hvad i gør i forhold til den/de ildere der bor der i forvejen?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Namilla

Jeg synes den nye ilder skal have en chance for at undersøge hjemmet, uden at blive overfaldet af den/de andre ildere... så den kan lære hvor bakken står osv... når så den nye ilder har futtet rundt og undersøgt det hele, så kan man stille og roligt begynde at præsentere ilderne for hinanden...

Peewit

Hvor længe vil i anbefale der går før man præsenterer den nye ilder for den ilder der var der først?
Det virker nemlig til at Dobby allerede er faldt godt til, selvom han flyttede ind i går. Han har opdaget bakkerne, set hele lejligheden og føler sig tryg nok til at falde i søvn i min arme.
Er det for tidligt at lade de to fuzzys mødes?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Amazing Ferret

Hvis du føler at Dobby er faldet til, så synes jeg helt klart at du godt kan lade dem mødes

Peewit

Kom til at tænke på om det er bedst at vente til efter han er kastreret?

Jeg føler han har det godt ved det hele.. Han lunter rundt som om han har boet her længe. Det er i hvert fald min opfattelse af det.

Puha... Det er da slemt når man er nybegynder i sammenføring.. :S Godt jeg har jer herinde til at spørge...
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Namilla

Jeg synes det skal vente... virile hanner kan godt være meget slemme overfor andre ildere... men du kan jo give det en chance, og se om det kan gå...men hvis ikke, så lad ham kasterere inden du forsøger videre...