Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

De der lyserøde snuder

Startet af Zopad, 9. August 2012, kl. 11:54

Zopad

Draco har normalt en hel lyserød snude men nu er han begyndt a få en mørk kant på snuden så kan de skifte farve eller kan det bare være snavs? Syntes bare Ikk rigtig jeg kunne gnide det a  :S

Gør i noget specielt for a holde lyse snuder rene?
Apollo & Draco <3

Amazing Ferret

De kan nemt skifte farve eller få pletter  :D

Shamua

Ja, min pastel tøs fik fx. mørkere næsen som 1 år og 1 måned gammel :P Så det er da muligt at hans blir mørkere :)

Vh. Marianne

Eliza

Til det sidste spørgsmål om jeg gør noget for at holde lyse snuder rene, så nej :) har en albinodreng der konstant har en sort ring om snuden da han bruger meget tid på at grave i deres voliere. Synes det ville være synd at skulle vaske den hver dag, det kan ikke være sundt for huden. Det meste går også af når han putter rundt i tæpperne indenfor.

Men mon ikke snuden bare er ved at blive mørkere? kan ikke lige huske hvor gammel han er og hvilken farve, men mange vildtfarvede er rimlig gamle før den blivende farve ses.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Zopad

Han er silver og fra april i år  :)
Apollo & Draco <3

Minority ferrets

Citat fra: Zopad Dato  9. August 2012, kl. 14:41
Han er silver og fra april i år  :)

De fleste af hans søskende er ved at få en lille kant ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

Der er mange ildere hvis næse skifter farve, især vildtfarvede og silvere, men alle (undtagen albino) kan lave det stunt. Nogle har næser der forandrer sig hele livet.