Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel Houdini <3

Startet af tullehesten, 30. Oktober 2012, kl. 15:22

tullehesten

Så blev det min tur til for første gang at sige farvel og sende min elskede ven til den anden side.. Houdini er den bedste, mest kærlige ilder jeg nogensinde har kendt og der fandtes intet bedre end når han sov på min hovedpude om natten og puttede sig ind til min hals.. Han havde sådan en stor personlighed, en personlighed jeg aldrig har set hos noget levende væsen, alle der mødte ham faldt for ham lige med det samme, for han var så kærlig <3
Forløbet var ikke langt og det hele kom som et chok, det kom så pludseligt.. Han havde dårlig mave lige da vi var flyttet i vores nye lejlighed og jeg tænkte det nok bare var stress og en gang zoolac senere og det var helt på toppen igen.. Der gik nogle uger og han legede og havde det fint og spiste som han plejede, der var ingen problemer.. Pludselig fra den ene dag til den anden(natten igennem) fik han dårlig mave igen, han ville intet spise og næsten intet drikke, gav ham lidt zoolac igen, noget ducksoup og så begyndte han at spise igen og dyrlægen sagde at så var det fint, behøvede ikke komme med ham, dagen efter var den helt gal igen og jeg tvivlede på at han ville overleve natten igennem, så jeg tog til dyrlægen med det samme.. Det viste sig at han havde en knude i maven, der var vokset pludseligt som blokerede, hvilket gjorde at han ikke ville spise eller drikke, fordi det gjorde ondt på ham.. Dyrlægen gav mig valget mellem en operation eller aflivning og jeg stod med min lille skat der i armene, og skulle træffe et valg hårdere end noget jeg nogensinde har været igennem.. Dyrlægen gav ham 50/50 for at overleve bare bedøvelsen i hans tilstand og chancen for at overleve selve operationen både under og efter var meget lille og hvis knuden var ondartet kunne det være meget værre, jeg var selvfølgelig parat til at ofre alle de penge det skulle kræve, men det ville være en selvisk handling, for jeg kunne se på Houdini at han bare ville sove nu, han var så rolig og så ud som om at han var parat til at sove ind.. Han var en rigtig fighter, så for ham at se sådan ud, så vidste jeg at det virkelig var slemt og jeg vidste inderst inde at han ikke ville klare sig gennem operationen, så jeg traf valget at lade ham sove ind.. han hadede nåle, men da han fik sprøjten lå han bare, som om han vidste præcis hvad der skulle ske, jeg stod og nussede ham imens og man kunne se lettelsen på ham da han langsomt begyndte at falde i søvn.. Nu er han på den anden side, begravet i en kiste hjemme i mine forældres blomster bed og der vil han altid ligge <3 Vi ses min elskede ven, hils alle de andre på den anden side <3

SaschaDJensen


Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

tullehesten


Julie

#4
Det gør mig ondt.. Det er bestemt ikke sjovt pludseligt at stå med en dødsyg ilder næsten fra den ene til den anden dag. Jeg var igennem noget lignende i lørdags, og det endte også med aflivning. Jeg er sikker på at du traf den rigtige beslutning ved at give ham fred.. Mange kondolencer herfra

tullehesten

Nej det er bestemt ikke sjovt Julie, for man havde bare ikke kunnet forberede sig på det  :'( Jeg kondolere også mange gange til dig, er ked af du har skulle igennem noget lignende det samme  :(

Ferretale


Kiddo

ååhh, jeg kondolerer rigtig mange gange  :(
Your problem is you think your problem is your problem

Sølvsten


Miliah


FerretParadise

Ann Hillerslev.

Anne


tullehesten


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Rosen

Jeg kondulerer, hvil i fred lille Houdini ...
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D