Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt af de sidste + et par sjove

Startet af Cille, 10. December 2012, kl. 23:33

Cille

Lavede for nylig tråd med de fleste af ilderne, men der manglede et par stykker.
Så idag tog jeg lige et par billeder af de sidste, eller næsten, for Dooley har stadig kun lortepels, men er da ikke bar på rumpen mere :fnis:

Dooley som stadig er grim i pelsen og som så forresten ikke gad det der med billeder idag :fnis:
Gider ikke....

Jeg stirre ondt på dig nu mor, så forstår du vel jeg ikke gider



ehh jaa, han ligner en nar


mmm du smager dejligt mor


X-Ray som også tit ser kikset ud på billeder, og han er ikke helt færdig med at skifte pels




Epoxy som man skal være hurtig for at få et billede af...nåede at få 4 og 2 af dem var dårlige og dem her er heller ikke de bedste :fnis:



Rubina

Det pasta hun har på næsen



Så divaen over alle divaer.
Titania <3




hvad kan man sige udover  :lol:


Så sammen med Iluna, lidt al la black and white



Så et par sjove :D

Vores nye rosette al la Prisme



Så min meget meget farlige ilder
grrr grrrgr rrr :fnis:


endnu større GRRRR GRRRRRRR og slag med tunge :lol:


Ferretale

Nuhr hvor er Dooley bare smuk  <3

Haha de sidste to billider er bare grineren :)

Cille

Tak, selvom jeg så ikke lige synes det selv lige nu, ikke når jeg ved hvordan han kan se ud.
Ja jeg synes også selv de 2 sidste er lige til at grine over :lol:

Møghætte

Citat fra: Cille Dato 11. December 2012, kl. 00:08
Tak, selvom jeg så ikke lige synes det selv lige nu, ikke når jeg ved hvordan han kan se ud.
Ja jeg synes også selv de 2 sidste er lige til at grine over :lol:
Dejlige billeder :D Er vild med de to sidste billeder xD Meget sjove xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Shamua

Hihi Primse :D De sidste 3 billeder er cool! ... Tit <3

Vh. Marianne

Nanna

Dejlige billeder :D

Jeg håber, at jeg vinder en roset med ét stk. Titania i midten, og en roset med en Epoxy i midten (jeg går ud fra, man selv kommer til at kunne vælge hvilken ilder, man vil have i midten) :p

Og ja, de to sidste er fantastiske  :lol:

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

SofieLykke


mette11

CitatVores nye rosette al la Prisme
Hvilken udstilling kan man vinde sådan en på??  :P Den er ret anderledes end dem jeg har - altså midten, for resten ligner til forveksling en som vi har  :fnis: :fnis: :fnis:

Der er da hele ildere på alle billeder og man kan se hvem de forestiller  - ergo er billederne da en succes i min verden!  :P :P Og rart at se at du har fået dig en vagt-ilder som forstår at skræmme folk!! Det er rart her i juletiden, for der er så mange indbrud osv. Måske skulle du lave sådan et "her-vogter-jeg" skilt med det sidste billede på??

Cille

Tak alle samme.

Nanna: nej du får ikke selv lov at vælge midten, ellers godt forsøgt :P

Men måske vi skal begynde at lave dem sådan, så kan folk bruge dem på deres egen ilder... smart :D :fnis:

Mette: ja man kan da se hvem de er, eller næsten da :fnis: og min lille vagthund er nok desværre ikke farlig nok, når det kommer til stykket.
Men har da et par andre jeg kunne bruge til det, de er jo indimellem alternativ med deres tænder.

Lena og Peter

Super dejlige billeder.. De er altså rigtig dejlige.. Glæder mig til at se dem allesammen igen til Januar..  :)

SofieLykke

Er helt vild med farven på Epoxy!!! :-)

FerretLover


Anne


Cille

Tak :D
Jeg synes også selv jeg har et par smukke dyr.  men synes ikke altid det så fedt når der skal tages billede af dem alle :lol:

Beate

Jeg ELSKER Epoxy!  <3  Og de to siste billeder fik mig og kæresten til at grine højt :D
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke