Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tyveri hos Mette - Evergreens Ildere

Startet af Cille, 1. Februar 2013, kl. 18:18

ilderhjemmet

aiii hvor sjovt Anne, jeg har ikk' modtaget noget endnu, gider du at sende det via FB, så har jeg måske chancen - hi hi
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

#46
Anne: du må gerne lige sende den når du får tid :) tuttelas@hotmail.com

Så sender jeg den lige til Lone :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Palle

Jeg har et par dyrlæger, der også gerne vil have den, og jeg glemte at få den i fredags da jeg besøgte hende.
Desværre er dyrene nok i udlandet nu. Det var alle hendes avlsdyr, så det er sikkert til avl. Og vores stakkels Mette, hun skal startefforfra.

SofieLykke


Cille

Jeg skal prøve at få fat i hende og høre...men har intet hørt,så det er de nok desværre ikke

SofieLykke


Cille

Har snakket med hende idag og nej desværre intet nyt at berette.
udover forsikringer er idioter, men det så heller ikke noget nyt, dog er der kommet en politimand på sagen som faktisk gider at gøre noget, så det er da vel også lidt nyt :D