Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2013

Startet af stjernehuset, 2. April 2013, kl. 19:58

stjernehuset

Julefrittevitten vender endnu en gang tilbage.
Denne gang afholdes den, lørdag den 2. november 2013 i Albertslund hallerne.
Tilmelding åbner den 1. juni 2013 hvor også dommerne vil være fundet og sidste frist for tilmelding og betaling vil være den 1. september 2013.
Der vil løbende komme opdateringer på hjemmesiden.

Vi håber selvfølgelig at se ligeså mange som sidste år og meget gerne flere  :).


Cille

Jeg ville ønske man snart fandt hal hvor man kan overnatte i, for det en af grunde til jeg nu begynder at vælge udstillinger fra på sjælland....selvom det jo næsten altid er hyggeligt

3totter

Vi har det jo på samme måde nå vi skal til jylland, men det er trals

Cille

Det har vi så overnatnings mulighed...det er jo det jeg snakker om...ikke selve turen

lille_jill

Kommer :) især hvis der er pebernødder :D

CMS

Dejligt tøser! Jeg glæder mig allerede...
Mange hilsner Christina

Sølvsten


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miss-Bjerregaard

hvis jeg kan låne en løbe gård og finde en at køre med. Så vil jeg nok gerne :-)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

mette11


stjernehuset

Citat fra: Cille Dato  2. April 2013, kl. 20:27
Jeg ville ønske man snart fandt hal hvor man kan overnatte i, for det en af grunde til jeg nu begynder at vælge udstillinger fra på sjælland....selvom det jo næsten altid er hyggeligt

Det er så godt som umuligt at finde en hal i København og omegn, hvor det er muligt at overnatter. 
Det lykkedes at finde 2 haller sidste år hvor det var muligt at overnatte, men så var prisen på lejen imellem kr. 11.000 og 15.000 og det er der ikke nogen udstilling der kan bære med mindre at deltagergebyret sættes gevaldigt i vejret.

Men til gengæld er det muligt at gå ind på Dansk Camping Union's hjemmeside og finde campingpladser der udlejer hytter hele året og spørge om det er muligt at medbringe ildere.

Volmer


mette11

Der er også hoteller hvor man må medbringe dyr - jeg boede på Scandic i Randers med fem ildere, så det er bare om at skrive og spørge.
Wittrup Motel er billigt (fra 240kr per person), men om man må tage dyr med ved jeg ikke...ellers findes der jo søde sjællændere som godt vil lade jyder mm. bo hos sig!

Cille

Vi prøvede at finde et sted at leje sidste gang uden held.... det var også for lave hygge weekend sammen med et par andre mennesker.
Men ja man kan godt finde nogen at bo hos, men jeg er kommet dertil mit helbred ikke rigtig vil være med til at pakke ud og ind alle de gange det kræver når man skal overnatte hos andre.
Det kræver jo minimum  5 gange at Bilen skal pakkes.....7 hvis man overnatter 2 gange, og det synes min ryg ikke er det fedeste, og er jeg heldig klager den bare lidt, og ellers kan jeg have ondt i meget lang tid bagefter.
Så jeg kommer dertil nu at jeg må vælge udstillinger efter hvor det er henne, og om hvor man skal overnatte

3totter

#14
Citat fra: Cille Dato  3. April 2013, kl. 20:34
Vi prøvede at finde et sted at leje sidste gang uden held.... det var også for lave hygge weekend sammen med et par andre mennesker.
Men ja man kan godt finde nogen at bo hos, men jeg er kommet dertil mit helbred ikke rigtig vil være med til at pakke ud og ind alle de gange det kræver når man skal overnatte hos andre.
Det kræver jo minimum  5 gange at Bilen skal pakkes.....7 hvis man overnatter 2 gange, og det synes min ryg ikke er det fedeste, og er jeg heldig klager den bare lidt, og ellers kan jeg have ondt i meget lang tid bagefter.
Så jeg kommer dertil nu at jeg må vælge udstillinger efter hvor det er henne, og om hvor man skal overnatte

Har plads til 1-2 der kan sove here
Men bør så 45 min fra kbh