Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mine nye drenge :D -advarsel..et muse-billede.

Startet af AlisVolatPropiis, 25. Juni 2009, kl. 12:38

AlisVolatPropiis

Ja så er de blevet 6 uger...og jeg er ved at gå til over at skulle vente yderligere 4 uger....men det hjælper at besøge dem og se billeder...så ville da lige vise de nye skud på stammen herhjemme frem :D

Først er der bettemanden Ergo Csikszentmihalyi Spero Of FerretParadise. -Han kommer til at blive kaldt Csikszentmihalyi -men overvejer dog på skrift at bruge Spero :lol:




Og så er der den anden bettemand....Barkys Efrafa Thlayli-Roo (Thlayli)




Jeg glæder mig så afsindigt meget til at få dem hjem :D

Pipvig

nej hvor er de søde... godt at se at der er appetit på livet :)
Og hvis det er dig der sidder der... Kæft en fed hårfarve(r)!

Black Diamond

Trine du får årest smukkeste hvalpe syndes jeg. De er bare så dejlige søde. og hvor er dit hår belvet smukt søde.

AlisVolatPropiis

Pipvig...tusind tak :D de er nemlig rigtigt dejlige og frække som hvalpe skal være...og oplever en masse...det er så livsbekræftende for alt og alle synes jeg....og hehe jo det er mig...og håret, jeg er så sindsygt glad for det, det er helt nyt...jeg trængte til forandring :D det røde er selvfølgelig farve...men det mørke er min egen farve...:)

Maria...eeeeeeeeeeiii der er SÅ mange smukke hvalpe i år...og du får bestemt også et par stykker snuske -der sagtens kunne konkurrere om den plads...og så er der jo alle de kuld der render nuttet rundt...der er så mange smukke :D Men tark :) og tak for komplimenten til håret :D

Amazing Ferret

Jeg kan godt forstå det er svært at skulle vente yderligere 4 uger før du kan få dem hjem ;) Jeg skal selv vente 3-4 uger før jeg få min lille dreng hjem

Men tillykke med dem  :)

Bawa

hold da op de er lækre!
endnu en gang bliver jeg misundelig!!!
tror jeg vil bruge de her billeder til at logge med manden  :fnis:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

AlisVolatPropiis

Mere tak :D

Bawa...jeg håber de kan bruges :D altid rart når man er behjælpelig i en god sags tjeneste :P

Bawa

AlisVolatPropiis - det hjalp! han var solgt!
men idéen om at det skal være i år er han ikke helt vild med.
måske næste år :P men jeg takker stadig for lån af de dejlige billeder  <3

Julie

de er simpelthen bare noget af det kønneste!  <3
og som jeg har skrevet før, så ser dit hår bare rigtig fedt ud!

AlisVolatPropiis

Bawa :D hehe herligt sgu :D -så er der jo ikke langt til at få en i år....eller hvis man vil have fra en avler er det også godt at skrive sig op nu :)

Julie :D igen tak :D jeg er så glad for håret -og mine to kommende drenge :D