Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad gør man?

Startet af Amazing Ferret, 15. November 2009, kl. 12:19

Amazing Ferret

Kalle og Cotton slås så meget at Cotton har fået et stort sår i nakken og det når ikke at hele pga deres slåskampe. Så jeg har sådan set kun 2 muligheder og jeg synes ikke den ene kunne komme på tale, så jeg valgte den anden.

Jeg tog en sok og klippede et par huller i den og vupti har Cotton fået en lille sårtrøje......jeg gør ikke dette for sjov men får at hans sår skal hele.....han har den kun på når han er ude og lege sammen med de andre.

Så jeg vil helst ikke høre noget om at folk synes det er synd han har den på - han har slet ikke reageret på at han har den på  :)

Såret




Line

Stakkels Cotton.... Men sikke en god idé du har fået med den sok... Det er da helt sikkert værd at huske :D

Starshineferrets

tycker att det är en bra ide. jag har gjort samma sak själv, en lite tröja, och sele ovanpå, när det har varit illa, och det fungerade bra! hopas grabbarna lugnar ner sig!

Black Diamond

Hold da op et sår :'( Stakkels Cotton :(
Men smart idé. Jeg har faktisk altid gjort det når jeg har haft katte der har været blevet opereret. Virkelig smart fundet på.
God bedring med ham  :)

cibatuchsi

stakkels stakkels lille ham.
syntes det er en fin ide du er kommet på der.
håber det heler hurtigt

Amazing Ferret

Tak - jeg synes også selv det var en god ide  :fnis: og den genere ham ikke

NannaMB

For at det heler hurtigere så smør noget alo vera på imens han har sokken på.. Har jeg gjort på mine hunde når de har slåsset og det heler dobbelt så hurtigt.

Black Diamond

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. November 2009, kl. 13:31
Tak - jeg synes også selv det var en god ide  :fnis: og den genere ham ikke

Altså det er jo helt sikkert MEGET nemmer at holde "tøj" på en Ilder end en kat :X De kan komme ud af det få sek efter man har sat det på. Men det er fedt han kan gå med den. Bestemt en ting jeg vil huske hvis en af mine skulle være så uheldig engang :)

Anne

Det er en rigtig god idé. Ellers kan man jo ogs bruge sårspray med bitter smag men nogle er ligeglade med det.

Julie

#9
Avs da, det er godt nok noget af et sår. God løsning med sokken

Shamua

Super ide med sokken, det er da ikke synd når den ikke generer ham. Og så ser han oveni købet smart ud  :fnis:

Vh. Marianne

Soelberg`s SUN ferret


Det er da faktisk en ret god løsning. Det må jeg huske hvis mine skulle få sår.

Amazing Ferret

Ja det er utroligt hvad man kan komme på når man ligger kl 03:30 og ikke kan sove  :fnis:

Bawa

Snupper lige idéen :P
Neelix har også nogle små sår!
Genialt mand! <3

Bawa

Nu er Neelix blevet sprøjtet med Aloe Vera og blevet iført sin "bluse".
Han ligner en lille Adidas-maskot :lol: .. Der er de der trekanter på ryggen af ham.

Han er heller ikke generet af den :)
Genial idé Erika! Jeg takker mange, mange gange!