Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Russia

Startet af alvin, 27. November 2009, kl. 13:14

Emils far

Citat fra: Kat Dato 27. November 2009, kl. 19:03
Citat fra: tzari Dato 27. November 2009, kl. 18:39
hvor er hun skøn hvorgammel er hun på billederne ?

Mange tak, og ja hun ser rigtig skøn ud :) Hun er født 23.05.09, og billederne er taget for nyligt. Så omkring et ½ år..
Citat fra: lille_jill Dato 21. December 2009, kl. 21:18
Det var da et mystisk indlæg at skrive.. Hvorfor ikke skrive direkte til Kat, så hun kan be/afkræfte om hvad der er sket? I det her tilfælde er det en misforståelse og så er det sgu synd, at der skal gå alle mulige rygter om hendes nye dyr.

Hvad er der nu for nogen "rygter" som henvisese til???
Hvad med at læse det som er skrevet tidligere i tråden, det står faktisk at hun er født 23.05.09, og jeg har som en "styg" uvane at trække næsten alle billederne ind på skrivebordet på min Mac for at se om det ligger noget "skjult" info der. Det gjorde jeg også med det billede dengang det blev lagt ud...og her er lidt af den info som dukkede op da:
Blenderåpningsverdi: 4.64386
Fargeområde: reservert
Tilpasset gjengivelse: Vanlig prosess
Digitalisert dato og tid: 2009:01:18 17:35:18
Original dato og tid: 2009:01:18 17:35:18
Exif-versjon: 2.2.1
Eksponeringsskjevhetsverdi: -2
Og som i sikkert ved nogen af jer, så har jeg og Ann ofte kontakt, og jeg nævnte for henne at det ikke kunne være det riktige billede. Siden har jeg overhodet ikke tænkt mere på det, indtil jeg ser at Ann nu tilfeldig har set samme billede  af ilderen på nævnte webside....

Det er da vitterlig Katrine som skriver at ilderen er født 23.05, og jeg opdagede at billedet af ilderen er taget 18.01....og derved var det noget som ikke stemte.
Jeg synes det er synd at når lidt upopulære eller uheldige ting dukker op, ja så skal det tages på PM...hvorfor dog det? Når "sagen" ligger på forumet bør det også snakkes om det på forumet....så undgår man en masse fnidder/rygter osv.
I må gerne være uenig med mig, men så skriv det på forumet, og ikke på PM. Jeg har fået en PM for meget, i en anden sag, og kommer det flere som omtaler noget som står på et forum, ja så bliver den nok ikke PM så længe....

Og så må I gerne fnidre videre, det gir mening i livet  :dans: :lol:

Mustela

Citat fra: Emils far Dato 21. December 2009, kl. 22:16
Citat fra: Kat Dato 27. November 2009, kl. 19:03
Citat fra: tzari Dato 27. November 2009, kl. 18:39
hvor er hun skøn hvorgammel er hun på billederne ?

Mange tak, og ja hun ser rigtig skøn ud :) Hun er født 23.05.09, og billederne er taget for nyligt. Så omkring et ½ år..
Citat fra: lille_jill Dato 21. December 2009, kl. 21:18
Det var da et mystisk indlæg at skrive.. Hvorfor ikke skrive direkte til Kat, så hun kan be/afkræfte om hvad der er sket? I det her tilfælde er det en misforståelse og så er det sgu synd, at der skal gå alle mulige rygter om hendes nye dyr.

Hvad er der nu for nogen "rygter" som henvisese til???
Hvad med at læse det som er skrevet tidligere i tråden, det står faktisk at hun er født 23.05.09, og jeg har som en "styg" uvane at trække næsten alle billederne ind på skrivebordet på min Mac for at se om det ligger noget "skjult" info der. Det gjorde jeg også med det billede dengang det blev lagt ud...og her er lidt af den info som dukkede op da:
Blenderåpningsverdi: 4.64386
Fargeområde: reservert
Tilpasset gjengivelse: Vanlig prosess
Digitalisert dato og tid: 2009:01:18 17:35:18
Original dato og tid: 2009:01:18 17:35:18
Exif-versjon: 2.2.1
Eksponeringsskjevhetsverdi: -2
Og som i sikkert ved nogen af jer, så har jeg og Ann ofte kontakt, og jeg nævnte for henne at det ikke kunne være det riktige billede. Siden har jeg overhodet ikke tænkt mere på det, indtil jeg ser at Ann nu tilfeldig har set samme billede  af ilderen på nævnte webside....

Det er da vitterlig Katrine som skriver at ilderen er født 23.05, og jeg opdagede at billedet af ilderen er taget 18.01....og derved var det noget som ikke stemte.
Jeg synes det er synd at når lidt upopulære eller uheldige ting dukker op, ja så skal det tages på PM...hvorfor dog det? Når "sagen" ligger på forumet bør det også snakkes om det på forumet....så undgår man en masse fnidder/rygter osv.
I må gerne være uenig med mig, men så skriv det på forumet, og ikke på PM. Jeg har fået en PM for meget, i en anden sag, og kommer det flere som omtaler noget som står på et forum, ja så bliver den nok ikke PM så længe....

Og så må I gerne fnidre videre, det gir mening i livet  :dans: :lol:

Jeg er så ikke helt enig med dig Lars. Jeg mener at hvis folk opdager ting omkring andre folk, så ville jeg vælge at tage det med den omhandlende person først, og så derefter kunne personen så selv afgøre hvorvidt offentligheden skulle have besked eller ej.
Men jeg har snakket med Ann omkring det, og vi er kommet frem til en enighed omkring dette, hvad er super. Og hun beklagede det, og den er accepteret.
Men som vi også snakkede om, så ville jeg nok være rigtig ked af det nu, hvis der var hold i det. -og især hvis jeg først havde fået informationerne senere på ugen, da jeg ikke anvender de diverse fora hver dag.
-så det håber jeg også du kan se, eller i hvertfald se det fra min side.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Mustela

Citat fra: PiaLyng Dato 21. December 2009, kl. 21:47
Kat - Er din nye ilder DEJLIG :D?
Fortæl osv.. og gerne med billeder :D

Ja, hun er rigtig sød og rigtig fin :) -hun er lidt nervøs efter flyveturene, men hun skal bare have lidt tid til at lære mig at kende og de andre møgunger. men hun elsker at give møssere, så det er jo et godt tegn.  Hun ligner min anden albinotæve rigtig meget(Mustela), og der er os en tråd med billeder herinde(af Mustela).
Mht billeder, så håber jeg Alvin igen vil være mig behjælpelig med dette, da jeg ikke har sat mig ind i det.
Og rigtig mange tak fordi du spurgte :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

PiaLyng

Citat fra: Kat Dato 21. December 2009, kl. 23:21
Citat fra: PiaLyng Dato 21. December 2009, kl. 21:47
Kat - Er din nye ilder DEJLIG :D?
Fortæl osv.. og gerne med billeder :D

Ja, hun er rigtig sød og rigtig fin :) -hun er lidt nervøs efter flyveturene, men hun skal bare have lidt tid til at lære mig at kende og de andre møgunger. men hun elsker at give møssere, så det er jo et godt tegn.  Hun ligner min anden albinotæve rigtig meget(Mustela), og der er os en tråd med billeder herinde(af Mustela).
Mht billeder, så håber jeg Alvin igen vil være mig behjælpelig med dette, da jeg ikke har sat mig ind i det.
Og rigtig mange tak fordi du spurgte :)

Dejligt hun kan li at møsse :D. og håber hun snart falder til :)!
Vil glæde mig til billeder - for du har da kun smukke albinoer:love:.

Mustela

Dejligt hun kan li at møsse :D. og håber hun snart falder til :)!
Vil glæde mig til billeder - for du har da kun smukke albinoer:love:.
[/quote]

Ja, det er skønt hun ikke bider i hovedet :) -kun tæer har hun en lille svaghed for, men det skal jeg nok hurtigt få pillet af hende :D
Her til morgen går det bare rigtig godt, hun hopper rundt og leger med Kalosa og Kuhlo(2 af mine andre møgunger).
Tak for de pæne ord om mine små albinoertotter :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior