Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Kulle

Startet af alvin, 27. November 2009, kl. 14:08

alvin

Billeder er Katrines Kullu.  :love2:












www.fraekkefritter.dk

PiaLyng

Endnu en smuk smuk albino :love:

cibatuchsi

uhhh der var han jo.
*savle*

alvin

Rigtigt smuk charmetrol   :smelte:

www.fraekkefritter.dk

Mustela

Endnu engang tak Aga :)
Min dejlige bassemand, han er bare den sjoveste og skønneste albinodreng <3. Han skal nok lave dejlige og charmerende fine babyer :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

cibatuchsi

Citat fra: Kat Dato 27. November 2009, kl. 14:50
Endnu engang tak Aga :)
Min dejlige bassemand, han er bare den sjoveste og skønneste albinodreng <3. Han skal nok lave dejlige og charmerende fine babyer :D
ingen tvivl der. de bliver noget af det kønneste

nok

det sku nogle smuke albinoer du har katrine ;D

Mustela

Citat fra: nok Dato 27. November 2009, kl. 15:06
det sku nogle smuke albinoer du har katrine ;D

Mange tak "nok" :D
Tror faktisk os du har hilst på nogle af dem i Farum. -hvor dig, din bror og far kom forbi :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

nok

hilste på en lille angora, og en stor han :D

Bawa

Jeg kan slet ikke få nok af albinoer :love: SMUK!!

Mustela

Citat fra: Bawa Dato 27. November 2009, kl. 16:25
Jeg kan slet ikke få nok af albinoer :love: SMUK!!

Hi hi, pudsigt... -det kan jeg heller ikk :D
Det er klart den smukkeste farve, selvom det vel egentlig ikk er en farve :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

tzari

wauw han er flot. Hvormange albinoer har du egentlig  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Mustela

Citat fra: tzari Dato 27. November 2009, kl. 18:36
wauw han er flot. Hvormange albinoer har du egentlig  :fnis:

Mange tak.. Har kun 3 albinoer, men får den 4(Russia) hjem midt i December, hvis alt går efter planen :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AlisVolatPropiis

Kuhlo...han er bare den skønneste :D han er så afsindigt morsom :D sød :D og daarjlig :D :D

NannaMB

Han er godt nok flot. :)