Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Her nogle billeder af Balder og Twiggy :)

Startet af A.C, 19. Februar 2010, kl. 22:55

A.C

Her får nogle forskellige billeder af mine to ildere:

Balder har været model, og her er et par billeder derfra (det er ikke mig der er model):






Det var et projekt med temaet "vildskab", derfor blev han valgt frem for en afrikansk hussnog (lille brun slange)

Så er der et af Twiggy, som var meget interesseret i den bog jeg sad og læste, hvilket jeg også godt kan forstå, den er virkelig god og jeg vil anbefale den til alle der er vilde med rotter eller katte. Den hedder "The Amazing Maurice and his Educated Rodents" af Terry Pratchett


Og har sidder hun og gnaver lidt i en af de pensler jeg lige havde vasket:




Og til sidst har jeg bare et par heldige billeder, som jeg selv er ret vild med:




Jeg håber i kunne lide dem, og hyggede jer med at fnise lidt af mine tossede dyr :)

cmkh

damm nogen smukke billeder:)

Men trode ikke fritter/ilder var bogorme :lol:

Peewit

Hvor er de dejligt. :D

Og nogle super billeder.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

A.C

Tak :)

Hehe, tror heller ikke hun ville have tålmodighed tila t lære den færdig, men i det mindste valgte hun en af de bedste sider :lol:

har tænkt på at læse højt for dem en gang i mellem, Balder kan godt lide når jeg synger for ham (godt han ikke har forstand på god sang), så måske er det noget de kunne hygge sig med?

Malene

Sikke nogle gode billeder. Jeg kan godt lide det sidste af Balder hvor han er i snor, og Twiggy ser bare så kær ud :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa


Sølvsten


Julie Stuhr


CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)