Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ude i det gode vejr

Startet af A.C, 26. Marts 2010, kl. 00:44

A.C

I søndags var vi så ude at gå for første gang i lang tid og her er et par af de billeder jeg fik ud af det:

Balder:


Twiggy:


Det belv ikke til så meget den her gang, men jeg er ret tilfreds med dem jeg fik taget  :P Og så var ilderne ret glade for at komme ud igen... PÅ vej hjem gik vi igennem en af de mange baggårde der er i området, og der mødte vi så tre børn der var meget imponerede over dyrene  :lol: Efter de havde taget mod til sig, fik de så lov at gå med dem selv (tæt overvåget af mig) og det var de helt oppe at køre over :fnis:

Malene

Det ser/lyder da til at have været en hyggelig tur :D
Det er så skønt at møde mennesker der er interesserede i ildere.. Selvom det godt kan være lidt træls nogle gange :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A.C

Ja :fnis: eller forvirrende,  som tøser der står og siger "iiiih hvor er de søde, nej, dem vil jeg da ikke røre ved!" :S

Shamua

#3
haha ja.. sådan en er eg også stødt på..

Eller den der hvor de spørger:" hvad er det" - en ilder og så de siger:" EN DILLER"  :S

Men søde billeer.. Elsker at de har navneskilte på :D

Vh. Marianne

A.C

Hehe, det skal de jo have:) især Balder, fordi han er så menneske-glad, at hvis han løber væk er der stor chance for at folk bare samler ham op og så kan de jo bare ringe til os :) Twiggy er noget mere sky, men hun har også navneskilt på... Balder har endda chip  :P

Sølvsten