Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Picture overload.....

Startet af AlisVolatPropiis, 2. August 2010, kl. 01:07

AlisVolatPropiis

....ja så er i advarede....

Jeg havde mine tre yngste med ned til Mette11 idag hvor jeg for tiden passer hendes skønne dyr...Julia kom forbi med sit kamera...og jeg tror jeg vil lade billederne tale for sig selv :)




















...






Barky

Det sidste billede er ikke opstillet.. *G* De lagde sig vitterligt sådan der.. Mærkelige ilderdyr...
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal

Ej hvor er det skønt at se hende igen.. Og hvor er det sidste billede dog bare genialt altså. Hvor er hun bare køn den pige.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

cibatuchsi

gode gode gode billeder, af skønne dyr.
det sidste billed er bare for godt :)

FerretParadise

Hvor ser de bare søde ud sammen.  :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

underbara bilder! De ser ut att ha det så kul

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Lækre dyr og de ser da ud til de har hygge sig...kan jeg jo også se i de andre tråde med dem....som jeg ikke orker at skrive i dem alle :fnis:

Sølvsten

Trip trap træsko!! Dejlige billeder

Tilo

Hvor er de sidste 2 billeder dejlige  :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

mette11

Hehe...sådan som de ligger på det sidste billede, sådan ligger Albert og Marius også ind imellem...de ser ret sødt ud... :)

Dejligt at i har hygget jer i mit hjem, nu når jeg sådan tog på ferie... 8)

NannaMB


Stef89


AlisVolatPropiis

tak allesammen :D

Mette...ja *G* har vidst udnyttet dit hjem en smule mens du var væk *rødmer*...men det har været skønt altså...håber alt er som det skal være :) vi har ihvertfald hygget os...mig, mine dyr, dine dyr og hende der Julia... :D