Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Møgkræene...

Startet af AlisVolatPropiis, 16. Januar 2011, kl. 21:06

AlisVolatPropiis

Ja egentlig blev de taget til Julekalenderen, men jeg kunne ikke skrive den færdig -jeg undskylder meget, December var en måned hvor jeg nærmest var marineret i tårer....og jeg savner stadig min Aisha så det gør ondt i hjertet...


Men i skal da se min lille flok, de nu fantastiske fire...Alle billeder er taget af den skønne Julia Keil Beck  <3

Damerne først....min yngste....Melpomené Møgkræ aka Pucca...


En lille prinsesse tøs med masser af attitude, nuttethed og gåpåmod og humor :D

Så er der Spero...min smukke smukke dreng...


Bøllen i forsamlingen, altid på afveje -men også altid møvende sig ind i mit hjerte og mit humør :D

Thlayli...og Bold...de kan lege i timevis, og larme i samme tidsrum


Min nemme hybrid der elsker nus, men er viljefast, til tider gnaven og helt bestemt en fantastisk diva...

Og så min ældste, min øjesten og centrum af mit hjerte...Cosmo...


Langt fra den kønneste, men den kærligste mest tillidsfulde ilder jeg nogensinde har kendt... :)

ninaliv

åhh hvor er det nogle dejlige dyr du har... Og SMUKKE  :P

PiaLyng

Jeg er helt vilde med dine dyr :D! De så smukke!
Men der er noget meget nuttet over ham Cosmo! hans ansigt lyser nærmest op i glæde på det sidste billed <3!

Snabeldyr

dejlige billeder af dejlige dyr
Stealing our hearts, then our sanity

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Ihhh de er altså søde alle sammen!! Yndlings-møgkræ-gæsterne!! :lol: På nær Bold! Ham har jeg ikke passet endnu!!  :fnis:

lille_jill

Lækre kræ :) Især hende jeg ikke kan udtale navnet på <3

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder af dine rigtige flotte dyr... :love:

Rokkie

Dejlige dyr :)

Elsker bold, kanon effekt i julekalderen  :dans:

Bawa

Dine dyr er simpelthen så dejlige at kigge på :love:
Jeg er især vild med Spero! Han har sådan et dejligt ansigt <3

Julie

#10
Hvor er det bare nogle gode billeder. Melpomené bliver jo bare smukkere og smukkere den bette runde prinsesse. Jeg glæder mig sådan til at se dem (og selvfølgelig også dig Trine) på lørdag, og nusse med Thlayli <3

FerretParadise

Åh endelig ser vi nogle billeder af dine 4 banditter, det er jo ikke så tit vi ser dem herinde. :)
De er hver især bare super dejlige, og frække, som de jo skal være.
Og hvor Cosmo altså bare ligner sin brormand Cyrill, dog med en noget pænere pels, og uden skævt ben.  :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

Søde og smukke dyr trine!! Du ved det jo godt, men det er nu den slags man altid kan tåle at høre :)

KariN

#13
Ihhh mine elskede "Niece og Nevøerne" <3

Jeg elsker dem hver og én på hver sin måde

Sperosen - Fordi han er klodset, en ballademager og noget så mild og sød

Thlayli - Fordi han modbeviser alt hvad der har med hybrid ildere at gøre og fordi han er så smuk og legesyg som dagen er lang

Mini-Møgkræ (Melpomené) - Fordi hun har al den ilder-attitude en ilder pige skal have og fordi hun elsker at lege med "Onkel" Nano

Cosling (Cosmo) - Fordi han har indtaget mit hjerte fra første gang jeg mødte ham, som ingen andre<3 han er inbegrebet af mit venskab til hans skønne skønne madmor <3

Altså hvor jeg dog holder af de pokkers kræ ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Det er helt sikkert de Fantastiske 4 vi ser på billederne :)

Jeg synes det er et herligt billede af Thlayli (nr. 2 af ham og bold). Han ligner en der siger: "du understår dig i at røre MIN Bold" :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.